چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن

چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن ؟ یکی از سوالاتی به شمار می آید که تقریبا تمام افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن با آن مواجه می شوند. شاید به دلیل این است که از این نوع عمل لاغری ترس زیادی دارند و تصور می کنند به نتیجه دلخواه مورد نظر خود نخواهند رسید.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان اولیه توسط پزشک متخصص با شماره زیر در تماس باشید.

09120174510

مقدمه

چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن
چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن

اما باید گفته شود عمل لاغری اسلیو معده یکی از بی خطرترین عمل هایی می باشد که بیمار پس از انجام آن با هیچ گونه عوارض خاصی روبرو نخواهد شد و در کوتاه ترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود دست پیدا می کند.

برای اینکه بهتر با این نوع عمل آشنا شوید در این مقاله قصد داریم از تجربیاتی کسانی که این نوع عمل را انجام داده اند صحبت کنیم و همچنین به پاسخ پرسش های زیر بپردازیم. همچنین می توانید با مطالعه کسانی که عمل بای پس معده انجام دادن اطلاعات خود را این زمینه کامل تر کنید.

چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن

  • کسانی که با 6 ماه ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی و مصرف دارو کاهش وزنی نداشته اند.
  • اشخاصی که دارای BMI  بالای 40 هستند و از چاقی مفرط در عذابند.
  • بیمار به مشکل پرخوری دچار باشد و نتواند وزن خود را کنترل نماید.
  • برخی از افراد که دارای BMI بالای 35 و 40 و مبتلا به بیماری های دیابت و فشارخون خیلی بالا و کلسترول و آپنه خواب هستند.
  • فرد به سیگار و سار مواد مخدر و نشویدنی های الکلی معتاد نباشد.
  • دچار بیماری های قلب و صرع نباشد.
در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:
  1. چه عواملی باعث چاقی افراد می شود؟
  2. عمل اسلیو معده چیست و چگونه انجام می گیرد؟
  3. چه کسانی عمل اسلیو را انجام داده اند؟
  4. محاسبه پارامتر بیانگر توده بدنی کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند به چه صورت بوده است؟
  5. چرا افراد عمل اسلیو را برای کاهش وزن و درمان چاقی انتخاب می کنند؟
  6. دلیل محبوبیت عمل اسلیو معده در میان افراد مبتلا به چاقی چیست؟
  7. چه کسانی برای انجام عمل اسلیو معده کاندید مناسبی می باشند؟
  8. قبل از عمل اسلیو معده چه کارهایی را باید انجام داد؟
  9. مهمترین مراقبت های پس از انجام عمل اسلیو معده کدامند؟
  10. آیا تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند بر دیگران تاثیرگذار خواهد بود؟
  11. کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند چه تاثیرات مثبتی را تجربه کرده اند؟
  12. به دست آوردن نتیجه رضایت بخش از عمل اسلیو معده برای چه کسانی امکان پذیر است؟
  13. چه عواملی در ماندگاری عمل اسلیو معده تاثیر گذار هستند؟
  14. آیا دوره ریکاوری پس از عمل اسلیو معده به مدت زمان زیادی نیاز دارد؟
  15. کاهش وزن کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند به چه میزان بوده است؟
  16. باردار شدن برای کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند به چه صورت می باشد؟
  17. مشاوره قبل از انجام عمل اسلیو معده چه تاثیری دارد؟
  18. آیا افراد پس از عمل اسلیو معده باید جراحی پلاستیک انجام دهند؟
  19. آیا انجام عمل اسلیو معده خطرناک است؟
  20. چرا بیماران مبتلا به چاقی عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار داده اند؟
  21. عمل اسلیو معده با چه هدفی انجام می شود؟
  22. چگونه می توان بهترین دکتر عمل اسلیو معده را پیدا کرد؟
  23. چه عواملی در تعیین هزینه عمل اسلیو معده تاثیرگذار هستند؟
  24. بیماران پس از انجام اسلیو معده چه چیزهایی را باید مصرف کنند؟

چه عواملی باعث چاقی افراد می شود؟

تعداد زیادی از افراد به دلایل مختلفی دچار چاقی و اضافه وزن می شوند. از مهمترین عواملی که در چاقی تاثیرگذار هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چه عواملی باعث چاقی افراد می شود؟
چه عواملی باعث چاقی افراد می شود؟

مصرف بیش از حد غذا:

یکی از عواملی که در بالا رفتن وزن و چاقی تاثیر ذارد این است که در خوردن غذا زیاده روی کنیم. هنگامی که غذا بیش از حد مصرف می گردد باعث می شود در معده حالت کششی ایجاد شده و باز شود که در نهایت میزان جذب مواد غذایی بالاتر خواهد شد و فرد تمایل زیادی به خوردن غذا پیدا می کند.

برنامه غذایی نامناسب:

به کار گرفتن یک برنامه غذایی نامناسب نیز یکی دیگر از دلایل چاق شدن افراد و بالا رفتن وزن آنها به شمار می آید. در صورتی که برنامه غذایی به گونه ای باشد که چربی ها، کربوهیدرات ها و گلوکز به مقدار زیاد مورد استفاده قرار گیرد فرد به اضافه وزن و چاقی مبتلا می شود. مصرف غذاهای چرب به مرور زمان معده را گشادتر کرده و در اندام های مختلف بدن چربی تجمع می گردد.

عدم تحرک و فعالیت:

بی تحریکی و فعالیت نداشتن به عنوان یکی از دلایل اصلی بالا رفتن وزن و چاقی محسوب می شود. در حقیقت می توان گفت تعداد زیادی از بیماران که به چاقی مبتلا می شوند هیچ گونه تحرک و فعالیتی ندارند.

عوامل ژنتیکی:

معمولا تعداد زیادی از کسانی که از اضافه وزن و چاقی رنج می برند به دلیل این است که والدین و یا بستگان آنها وزن بالایی دارند. به همین جهت ژنتیک در مبتلا شدن به این بیماری بی تاثیر نخواهد بود.

بیماری تیروئید:

در صورتی که تیروئید شخصی کم کار باشد وزن او به طور غیر طبیعی بالا رفته و به چاقی مبتلا می شود. به علت اینکه هنگام مبتلا شدن به این نوع بیماری غده تیروئید دیگر قادر نیست هورمون های تیروئید را تولید یا بسازد که در نهایت موجب می شود میزان چربی سوزی بدن تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کند و وزن فرد بالاتر رود.

بیماری سندرم کوشینگ:

علاوه بر کم کاری تیروئید بیماری سندرم کوشینگ یکی دیگر از بیماری های به شمار می رود که در صورت مبتلا شدن به آن وزن فرد بالا می رود.

اگر غده فوق کلیوی بدن هورمون کورتیزول را تولید کرد بدون شک اختلال خلل سندرم کوشینگ ایجاد خواهد شد. هنگامی که فرد برای درمان این نوع بیماری به پزشک مراجعه می کند برای او داروهای خاصی تجویز می گردد که با مصرف آنها وزن بدن بالاتر رفته و به چاقی مبتلا می شود.

افزایش یافتن سن:

متاسفانه هنگامی که سن بالاتر می رود دیگر قادر به انجام دادن کارها و فعالیت ها نخواهیم بود که در این حالت وزن بدن به مرور زمان افزایش می یابد. به طوری که به راحتی و آسانی نمی توان وزن را کاهش داد. به خصوص آن دسته از زنانی که در دوران یائسگی هستند به چاقی و اضافه وزن مبتلا خواهند شد.

افزایش یافتن سن:
افزایش یافتن سن:

عمل اسلیو معده چیست و چگونه انجام می گیرد؟

در میان انواع روش های جراحی لاغری عمل اسلیو معده یکی از بهترین شیوه ها به شمار می آید که به بیماران کمک می کند تا میزان چربی های اضافی بدن آنها کاهش پیدا کند و به وزن مناسبی دست پیدا کنند.

هنگامی که اشخاص مبتلا به چاقی و اضافه وزن عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار می دهند اگر به دلیل چاقی به بیماری های خاصی مبتلا شده باشند تمام بیماری ها درمان شده و از نظر جسمی سلامتی کامل خود را به دست می آورند.

متاسفانه تعداد زیادی از افراد با مبتلا شدن به چاقی دیگر اعتماد به نفس قبلی را نداشته و از نظر روحی دچار آسیب های جدی خواهند شد. به همین جهت انجام جراحی لاغری اسلیو معده در به دست آوردن سلامت روحی و جسمی بی تاثیر نیست.

بسیاری از پزشکان پس از انجام تحقیقات و مطالعاتی به این نتیجه رسیده اند که عمل اسلیو برای بیماران مبتلا به چاقی شرایطی را فراهم می کند تا قادر باشند بدون سختی و هیچ گونه مشکلی وزن اضافه را از دست داده و در مدت زمان کوتاهی لاغر شوند.

با توجه به تجریه افرادی که عمل اسلیو معده انجام داده اند آیا هزینه ایت عمل ارزش ان را دارد برای همین منظور از صفحه تجربه عمل اسليو دیدن کنید.

 

برداشتن بخش بزرگی از معده

در این نوع جراحی بخش بزرگی از معده بیمار برداشته خواهد شد تا وزن او کاهش یابد. در ادامه مراحل انجام اسلیو معده را به طور مختصر و مفید توضیح خواهیم داد.

در مرحله اول به دلیل اینکه عمل اسلیو یک عمل تهاجمی می باشد دکتر بیهوشی با استفاده از مواد بیهوشی بیمار را بیهوش می کند. برخی از بیماران به بیماری خاصی مانند دیابت نوع دوم مبتلا هستند که در چنین مواقعی پزشک ابتدا از میزان قند خون بیمار مطلع شده و سپس از مواد بیهوشی استفاده خواهد کرد.

هنگامی که بیمار به طور کامل بیهوش می شود بر روی شکم بیمار چندین شکاف توسط پزشک ایجاد می گردد. لازم است این نکته را یادآوری کنیم که جای شکاف ها پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از بین می رود.

در این مرحله پزشکان و جراحان لاغری در شکم بیمار با استفاده از گاز دی اکسید کربن که جزء یکی از گازهای بی خطر و غیرسمی به شمار می آید باد را به وجود می آورد.

انجام چنین کاری به پزشک کمک می کند تا به راحتی و آسانی ابزار و لوازم مخصوص جراحی را در شکم وارد کرده و معده در دسترس او قرار گیرد.

در صورتی که پزشک قصد داشته باشد لاپاراسکوپی را در داخل شکم قرار دهد دوربینی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد را نیز به همراه آن رد بدن بیمار می کند. دوربین به پزشک این امکان را می دهد تا اطلاعات دقیقی را از وضعیت درون شکم بیمار در اختیار داشته باشد.

تا اینجا با مبحث عمل اسلیو معده چیست و چگونه انجام می گیرد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم از تا انتهای پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه باشید.

پزشک ارتباط تمام بخش های متصل شده به معده را قطع خواهد کرد

پزشک ارتباط تمام بخش های متصل شده به معده را قطع خواهد کرد. به این معنی که قسمت بالایی معده را از سایر قسمت های آن به طور کامل جدا کرده و از شکم خارج می کند.

پزشک آن بخش از معده را که بیرون آورده بود به بخش بر جای مانده بخیه خواهد زد و با استفاده از منگنه، نخ و استاپلر بخش برداشته شده را وصل می کند.

پس از اینکه پزشک این را را انجام داد شروع به بیرون آوردن و جدا کردن قسمت بزرگ معده خواهد کرد که در بخش بالایی آن قرار گرفته است. در صورتی که معده بیمار خونریزی کن پزشک از طریق کوتر و وسایل گرمایشی دیگر آن را متوقف می کند.

بررسی خطوط وصل شده توسط منگنه به یکدیگر

در این مرحله پزشک ابتدا معده و تمام خطوط وصل شده توسط منگنه به یکدیگر را با دقت زیادی مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد سپس شکاف های ایجاد شده بر روی شکم را خواهد دوخت.

هدف پزشک از انجام چنین کاری این است که مطمئن شود که شکاف های ایجاد شده بر روی شکم کاملا بدون نشتی می باشند. او پس از اطمینان حاصل کردن از نشتی بخیه زدن را آغاز می کند.

دکتر تمام وسایل و لوازمی که در شکم قرار گرفته بودند را از شکم خارج خواهد کرد و پس از آن قسمت های بریده شده را با استفاده از بخیه های قابل جذب یا بدون جذب به یکدیگر می دوزد.

در این مرحله پزشک پانسمان محل های شکاف را انجام خواهد داد و سپس بیمار تا زمان به هوش آمدن در اتاق ریکاوری بستری می شود.

بررسی خطوط وصل شده توسط منگنه به یکدیگر
بررسی خطوط وصل شده توسط منگنه به یکدیگر

چه کسانی عمل اسلیو را انجام داده اند؟

عمل اسلیو را بیشتر کسانی که میزان اضافه وزن آنها بسیار بالا بوده و به چاقی شدیدی مبتلا هستند مورد استفاده قرار می دهند. در صورتی که افراد تمام شیوه های لاغری از جمله ورزش، رژیم غذایی مناسب و غیره را به کار گرفته باشند اما نتوانسته اند اضافه وزن خود را برطرف کرده و درمان شوند عمل جراحی اسلیو معده به آنها توصیه و تجویز خواهد شد.

تعداد زیادی از کسانی که از پارامتر بیانگر توده بدنی بالایی برخوردار می باشند عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار دادند تا به کمک آن به وزن ایده آل و مناسب خود دست پیدا کنند.

در واقع باید گفته شود این نوع عمل برای همه افراد گزینه مناسبی نخواهد بود. چرا که ممکن است برای آنها عوارض و عواقب خطرناکی را به دنبال داشته باشد. در ادامه شرایط کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهیم.

عمل اسلیو معده مناسب افرادی می باشد که به علت چاقی مفرط و عوارض ناشی از آن باید وزن خود را به سرعت کاهش دهند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص صفحه اسلیو معده مناسب چه کسانی است؟ را مشاهده کنید.

آنهایی که توانایی انجام فعالیت ها را نداشته اند:

افرادی که وزن بسیار بالایی دارند به طوری که قادر نباشند کارها و فعالیت های روزانه را انجام دهند و قسمت کمر و زانوهای آنها تحت فشار زیادی قرار می گیرد برای دست یافتن به سلامتی این روش درمانی را به کار می گیرند.

آنهایی که به دلیل چاقی به بیماری مبتلا شده اند:

آن دسته از افرادی که به دلیل افسردگی و یا مصرف الکل و مواد مخدر دچار چاقی و اضافه وزن می شوند روش عمل اسلیو معده را به منظور کم شدن وزن خود انتخاب می کنند.

هنگامی که افراد تصمیم می گیرند این نوع جراحی را انجام دهند ابتدا با پزشک مورد نظر یک جلسه مشاوره داشته و از او می خواهند تا بهترین شیوه جراحی را به آنها معرفی کند.

اگر پارامتر بیانگر توده بدنی بیماران بیشتر از 35 باشد به بیماری های مختلفی از جمله بالا رفتن فشار خون، دیابت نوع دوم و بیماری قلبی عروقی مبتلا خواهند شد که چنین شرایطی مورد استفاده قرار دادن عمل اسلیو معده را برای آنها ضروری خواهد کرد.

آنهایی که پارامتر بیانگر توده بدنی بالایی داشته اند:

هنگامی که افراد تمام شیوه های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود امتحان می کنند اما به نتیجه دلخواه خود نمی رسند و همچنین میزان وزن آنها بالای 100 کیلو می باشد انجام عمل اسلیو به آنها توصیه می گردد. این افراد از میزان پارامتر بیانگر توده بدنی خود که باید از 30 بیشتر باشد اطمینان حاصل کرده و برای جراحی اقدام می کنند.

آنهایی که پارامتر بیانگر توده بدنی بالایی داشته اند:
آنهایی که پارامتر بیانگر توده بدنی بالایی داشته اند:

تا اینجا با مبحث چه کسانی عمل اسلیو را انجام داده اند آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم از تا انتهای پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه باشید.

محاسبه پارامتر بیانگر توده بدنی کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند به چه صورت بوده است؟

کسانی که عمل اسلیو را انجام داده اند ابتدا قبل از اینکه برای عمل اقدام کنند میزان پارامتر بیانگر توده بدنی خود را محاسبه کرده اند. باید گفته شود که این کار به راحتی و آسانی انجام خواهد گرفت. در حقیقت بی ام آی میزان ظرفیت بیماران را نشان می دهد. بیماران با انجام این کار قادر هستند متوجه شوند که تا چه اندازه اضافه وزن دارند.

علاوه براین هنگامی که افراد می خواهند حجم بدن خود را به طور دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند از پزشک مربوطه درخواست خواهند کرد.

محاسبه پارامتر بیانگر توده بدنی یا بی ام آی بیمار به این صورت است که وزن او با توجه به کیلوگرم بر طول بیمار براساس متر به توان دو تقسیم می گردد.

محاسبه پارامتر بیانگر توده بدنی کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند به چه صورت بوده است؟
محاسبه پارامتر بیانگر توده بدنی کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند به چه صورت بوده است؟

تا اینجا با مبحث محاسبه پارامتر بیانگر توده بدنی کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند به چه صورت بوده است آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم از تا انتهای پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه باشید.

چرا افراد عمل اسلیو را برای کاهش وزن و درمان چاقی انتخاب می کنند؟

یکی از دلایلی که باعث شده افراد عمل اسلیو معده را به عنوان کاهش وزن و درمان چاقی خود انتخاب کنند این است که جراحی اسلیو نسبت به بقیه روش های لاغری از مزیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:

هنگامی که بیماران مبتلا به چاقی و اضافه وزن عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار می دهند به هیچ عنوان با نشتی مواد غذایی مواجه نخواهند شد.

افراد با انجام این نوع روش لاغری اضافه وزن خود را با سرعت بسیار زیادی از دست خواهند داد و دیگر به چاقی مبتلا نمی شوند. چرا که اندازه معده آنها نسبت به قبل از جراحی خیلی کوچکتر می شود.

با توجه به اینکه پزشک مربوطه در طول جراحی از برداشتن قسمت پایانی معده اجتناب می کند باعث می شود تا در جذب مواد غذایی هیچ گونه اختلال و مشکلی رخ ندهد. لازم است این نته را یادآوری کنیم که روش های جراحی دیگر بیمار را با اختلال در جذب و هضم مواد غذایی مواجه خواهد کرد.

هنگامی که بیمار عمل اسلیو معده را انجام می دهد نیازی نیست که مدت زمان طولانی را برای ریکاوری و به دست آوردن سلامتی صرف کند.

اگر ساکن غرب تهران هستید برای جراحی لاغری به پست کلینیک لاغری در غرب تهران مراجعه کنید.

فشار خون

تعداد زیادی از کسانی که به چاقی و اضافه وزن مبتلا می شوند بیماری های از جمله فشار خون برای آنها به وجود خواهد آمد که با مورد استفاده قرار دادن عمل اسلیو معده این بیماری ها به طور کامل از بین خواهند رفت.

پس از اینکه بیمار عمل اسلیو معده را انجام داد اندازه معده او کوچکتر می شود و برای اندام های داخلی دیگر بدن شرایطی را فراهم می کند تا فضای بیشتری را به منظور انجام فعالیت ها در اختیار داشته باشند و باعث می شود عملکرد ریه ها و قلب بهتر باشد.

چاقی در کاهش دادن میزان سطح هورمون انسولین خون تاثیر بسیار زیادی دارد و فرد را به بیماری دیابت نوع دوم مبتلا می کند. بنابراین، هنگامی که بیمار عمل اسلیو معده را به کار می گیرد باعث می شود وزن فرد تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند و میزان هورمون انسولین خون افزایش یابد که در نهایت دیگر بیمار به مورد استفاده قرار دادن انسولین کمتری نیاز خواهد داشت.

پس از اینکه فرد عمل اسلیو را انجام داد وزن او برای همیشه پایین می آید اما برخلاف تصور برخی از افراد این نوع جراعی باعث شل شدگی و یا افتادگی بدن نخواهد شد و حالت اولیه خود را حفظ خواهد کرد.

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ریزش مو متوقف خواهد شد

انواع عمل های جراحی لاغری به گونه ای هستند که موهای فرد پس از انجام آن برای همیشه ریزش پیدا خواهد کرد. اما عمل اسلیو به این صورت است که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی ریزش مو متوقف خواهد شد.

همانطور که همه ما می دانیم هنگامی که بیماران عمل های جراحی لاغری را مورد استفاده قرار می دهند به کم خونی شدیدی مبتلا می شوند. در حالی که عمل اسلیو به گونه ای می باشد که قسمت پایانی معده به هیچ عنوان دستکاری نخواهد شد و ویتامین ها به خوبی جذب بدن شده که در نهایت فرد با کم خونی مواجه نمی شود.

در مقایسه با عمل های جراحی لاغری دیگر که با صرف هزینه های زیادی انجام می گیرد عمل اسلیو معده به هزینه های کمتری نیاز دارد. همچنین می توانید با مطالعه هزینه جراحی چاقی اطلاعات خود را این زمینه کامل تر کنید.

کم شدن فشار بر روی ستون فقرات

در صورتی که فرد مبتلا به چاقی و اضافه وزن عمل اسلیو معده را برای درمان و پایین آوردن وزن خود انتخاب کند باعث می شود تا ستون فقرات و مفاصل دیگر بدن تحت فشار زیادی قرار نگیرند. همچنین به دلیل اینکه عملکردهای حرکتی بهبود پیدا می کنند بیمار از قدرت بالاتری برای انجام تمام فعالیت های بدنی خواهد داشت.

با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که از چاقی و وزن بالا رنج می برند اعتماد به نفس خود را از دست داده و در آنها استرس زیاد و افسردگی ایجاد می گردد، هنگامی که عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار می دهند نه تنها به وزن ایده آل و مناسبی دست پیدا خواهند کرد بلکه هنگام برقراری ارتباط با دیگران از اعتماد به نفس بالایی برخوردار می شوند.

کم شدن فشار بر روی ستون فقرات
کم شدن فشار بر روی ستون فقرات

تا اینجا با مبحث چرا افراد عمل اسلیو را برای کاهش وزن و درمان چاقی انتخاب می کنند آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم از تا انتهای پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه باشید.

دلیل محبوبیت عمل اسلیو معده در میان افراد مبتلا به چاقی چیست؟

در حال حاضر عمل اسلیو معده در جهان به عنوان یک شیوه جراحی لاغری محبوب شناخته شده است. به طوری که بسیاری از افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن بالا آن را برای دست یافتن به وزن ایده آل و همچنین لاغر شدن مورد استفاده قرار می دهند. یکی از دلایلی که باعث شده عمل جراحی لاغری اسلیو معده محبوبیت زیادی پیدا کند این است که به صورت لاپاراسکوپی انجام می گیرد.

در این روش در سطح شکم چندین سوراخ ایجاد خواهد شد و تجهیزات لاپاراسکوپی به قسمت داخلی شکم وارد می شوند. در حقیقت باید گفته شود مزیت های بسیار زیاد عمل اسلیو خیال بیماران را بابت انتخاب و انجام دادن آن آسوده کرده است.

با بیرون آوردن قسمتی از معده حفره ی شکم از فضای بیشتری برخوردار خواهد بود و اندام های داخلی دیگر بدن از جمله ریه، قلب و کبد در فضای وسیع تری قرار می گیرند.

هیچ گونه مشکلی در تنفس ایجاد نمی کند

از طرفی دیگر به دلیل اینکه معده اندام های داخلی بدن را تحت فشار قرار نمی دهد برای بیمار هیچ گونه مشکلی را در هنگام نفس کشیدن ایجاد نخواهد کرد.

علاوه براین هنگامی که بیمار در حال انجام دادن فعالیت های بدنی می باشد خیلی دیر خستگی را احساس می کند و قلب پمپاژ کردن خون را به اندام های حیاتی بدن به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

تمام موارد که به آنها اشاره کردیم به بیمار این امکان را می دهد تا پس از اینکه عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار داد احساس خوبی داشته باشد و درد زیادی به سراغ او نیاید.

آن دسته از افرادی که عمل سلیو را برای لاغر شدن و از دست دادن اضافه وزن خود انتخاب کرده اند به طور واضح شاهد این موضوع بوده اند که در مقایسه با قبل از عمل اشتهای کمتری دارند و عادات بد غذایی آنها از جمله پرخوری و مصرف بیش از حد مواد غذایی به طور کامل برطرف شده است. همچنین تمایل و انگیزه آنها برای انجام دادن فعالیت های ورزشی به صورت منظم افزایش یافته است.

زیاده روی در خوردن غذا

در صورتی که بیمار عمل اسلیو معده را بر روی معده خود انجام دهد و در مصرف کردن مواد غذایی زیاده روی کند ممکن است معده او بزرگ شود. به همین جهت توصیه ما به شما این است که در مصرف مواد غذایی کنترل زیادی داشته باشد و تا حد امکان میزان آن را کاهش دهید.

لازم است به بیماران این نکته را نیز یادآوریم کنیم که با مورد استفاده قرار دادن عمل اسلیو همانطور که قبلا گفتیم اندازه معده در مقایسه با قبل از عمل بسیار کوچکتر شده و قادر نیست مواد غذایی با حجم بالا را جذب کند.

بنابراین برای اینکه بیمار پس از عمل با مشکلات غیرقابل پیش بینی روبرو نشود پزشک مکمل های غذایی خاصی را برای او تجویز خواهد کرد تا ویتامین های مورد نیاز بدن با استفاده از آنها تامین شوند.

زیاده روی در خوردن غذا
زیاده روی در خوردن غذا

تا اینجا با مبحث دلیل محبوبیت عمل اسلیو معده در میان افراد مبتلا به چاقی چیست آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم از تا انتهای پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه باشید.

چه کسانی برای انجام عمل اسلیو معده کاندید مناسبی می باشند؟

با توجه به اینکه همه اشخاص قادر نیستند عمل اسلیو معده را به منظور لاغری و کاهش وزن مورد استفاده قرار دهند به همین جهت در ادامه به کسانی که برای انجام این نوع عمل جراحی لاغری به عنوان یک کاندید مناسب به شمار می آیند اشاره خواهیم کرد.

کسانی می توانند عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار دهند و به کمک آن به وزن ایده آل و دلخواه خود دست پیدا کنند که بیشتر از 45 کیلوگرم اضافه وزن دارند.

آن دسته از افرادی که آمادگی این را دارند تا در برنامه غذایی و روش زندگی خود تغییرات خاصی را ایجاد کنند.

در صورتی که به مصرف الکل و دخانیات اعتیاد دارید و احساس می کنید قادر هستید از مورد استفاده قرار دادن آنها اجتناب کنید انجام عمل اسلیو معده برای شما هیچ گونه مانعی ندارد.

تعداد زیادی از کسانی که از اضافه وزن و چاقی رنج می برند توانایی پرداخت هزینه عمل اسلیو معده را ندارند و به همین دلیل آن را مورد استفاده قرار نمی دهند.

بنابراین در صورتی که می توانید هزینه جراحی را پرداخت کنید این نوع روش جراحی برای شما انتخاب مناسبی خواهد بود و با استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی به وزن ایده آل و مناسبی دست پیدا خواهید کرد.

از دست دادن اعتماد به نفس

اشخاصی که به علت مبتلا بودن به چاقی و اضافه وزن اعتماد به نفس خود را از دست داده اند می توانند عمل جراحی لاغری اسلیو معده را مورد استفاده قرار داده و برای بار دیگر سلامتی روحی خود را به دست آورند.

در صورتی که به دلیل چاقی به بیماری های خاصی به وجود آمده با به کارگیری عمل اسلیو معده می توان تمام بیماری ها را درمان کرده و به بهبودی و سلامتی کامل دست یافت.

اگر از نظر روحی و جسمی در شرایطی هستید که انجام این نوع عمل جراحی برای شما مشکل و اختلالی را ایجاد نمی کند می توانید برای انجام آن اقدام کنید.

از دست دادن اعتماد به نفس
از دست دادن اعتماد به نفس

تا اینجا با مبحث چه کسانی برای انجام عمل اسلیو معده کاندید مناسبی می باشند آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم از تا انتهای پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه باشید.

قبل از عمل اسلیو معده چه کارهایی را باید انجام داد؟

بیمارانی که به چاقی یا اضافه وزن مبتلا هستند و قصد دارند عمل اسلیو را انجام دهند باید خود را برای دنبال کردن از سبک زندگی جدید آماده کنند.

بیماران به مدت 3 ماه قبل از انجام عمل اسلیو باید از مصرف الکل و دخانیات ربه طور کامل اجتناب کنند. چرا که مصرف الکل و دخانیات قبل از جراحی باعث می شود در روند جراحی اختلال به وجود آید و نتیجه عمل مورد رضایت بیماران نباشد.

توصیه می شود قبل از عمل جراحی اسلیو به هیچ عنوان ترشی ها، شیرینی ها و غذاهایی که از کالری بسیار زیادی برخوردار هستند مصرف نکنید و در عوض برنامه غذایی خود را به گونه ای تنظیم کنید که حاوی مقدار بیشتری میوه و سبزیجات باشد.

بیماران قبل از اینکه برای عمل اسلیو معده اقدام کنند حتما باید از دنبال کردن عادات بد و نامناسب غذایی اجتناب کنند. لازم است که در ساعاتی غذای خود را میل کنید که فاصله زمانی میان خوردن و رفتن به رختخواب زیاد باشد.

میزان حجم غذا و نوشیدن آب را باید کنترل کرد.

خوردن نوشیدنی های کافئین دار از جمله چای و قهوه قبل از عمل اسلیو به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

قبل از انجام عمل اسلیو نباید از انجام فعالیت های ورزشی به صورت روزانه غافل شوید.

هنگامی که خستگی و استرس زیادی را احساس می کنید نباید غذا صرف کنید.

بهتر است افراد مبتلا به چاقی و اضافه وزن در حین خوردن غذا از نوشیدن آب و یا مایعات دیگر خودداری کنید و زمانی آب بنوشند که نیم ساعت از خوردن غذا گذشته باشد.

قبل از عمل اسلیو معده چه کارهایی را باید انجام داد؟
قبل از عمل اسلیو معده چه کارهایی را باید انجام داد؟

مهمترین مراقبت های پس از انجام عمل اسلیو معده کدامند؟

پس از اینکه عمل جراحی اسلیو معده به پایان رسید پرستار از بیمار درخواست می کند تا به یکی از اقوام و بستگان خود اطلاع داده و به همراه او از بیمارستان خارج شود.

به دلیل اینکه بیمار پس از به هوش آمدن بر اثر داروهای بیهوشی بلافاصله سردرد و سرگیجه را احساس خواهد کرد. به همین جهت خارج شدن بیمار از بیمارستان به تنهایی توصیه نمی گردد.

پس از به هوش آمدن برای اینکه خون در پاها لخته نشود پرستار به شما کمک می کند تا پاهای خود را به طور مرتب حرکت دهید. علاوه براین در صورتی که لازم باشد با استفاده از جوراب های واریس پاهای شما را می پوشاند تا از بستگی و گرفتگی رگ ها جلوگیری کند.

بسیاری از کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند ممکن است پس از انجام جراحی درد زیادی را احساس کنند که در چنین مواقعی پرستار داروهای مسکن را به آنها تزریق خواهد کرد. گاهی اوقات درد بیماران به اندازه ای می باشد که حتی با تزریق مسکن آرام نمی شوند و باید حتما به آنها مورفین تزریق کرد.

آزمایش بلعیدن

پس از اینکه پزشک عمل اسلیو معده را انجام داد از بیمار یک آزمایش بلعیدن خواهد گرفت تا اطمینان حاصل کند که مسیر بلع او از هیچ گونه مشکلی برخوردار نمی باشد.

همانطور که قبلا اشاره کردیم کسانی که عمل معده انجام داده اند لازم است که برای جلوگیری از مواجه شدن بدن با کمبود ویتامین یک سری از ویتامین ها و مکمل های تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنند. بیمار پس از انجام عمل لاغری اسلیو باید به مدت یک ماه مکمل ها را مورد استفاده قرار دهد. این داروها دارای ویتامین های مفید می باشند و به بیماران کمک خواهند کرد تا دچار کم خونی نشوند.

جرعه جرعه نوشیدن مایعات

کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند مایعات و آب میوه های طبیعی را به صورت آرام آرام و جرعه جرعه می نوشند و بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی مقدار آن را بیشتر می کنند. سپس قادر هستند غذاهای نیمه جامد و میکسر شده را نیز مورد استفاده قرار دهند.

پس از اینکه یک ماه از انجام عمل اسلیو معده سپری شد بیماران قادر خواهند بود رژیم غذایی طبیعی خود را آغاز کنند.

کسانی که عمل اسلیو معده را انجام داده اند پس از این نوع جراحی لاغری سه وعده غذایی را خواهند داشت که باید از میوه ها و سبزیجات زیادی برخوردار باشند.

هنگامی که بیماران پس از انجام عمل اسلیو معده از بیمارستان مرخص می شوند پزشک آنها را از این موضوع به طور کامل آگاه خواهد کرد که پس از اینکه زخم ایجاد شده بر روی پوست او بهبود پیدا کردند باید فعالیت های ورزشی را به طور منظم انجام دهد.

جرعه جرعه نوشیدن مایعات
جرعه جرعه نوشیدن مایعات

تا اینجا با مبحث مهمترین مراقبت های پس از انجام عمل اسلیو معده کدامند آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم از تا انتهای پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه باشید.

آیا تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند بر دیگران تاثیرگذار خواهد بود؟

یکی از مهمترین مسائلی که باید حتما قبل از انجام عمل اسلیو معده به آن اهمیت داده شود این است که با دقت زیادی تحقیق کنید چه کسانی عمل اسلیو انجام داده اند تا از نتایج و تاثیرات پس از عمل به خوبی مطلع شوید.

با توجه به تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند، بیماران قادر هستند پزشکی را برای انجام این نوع جراحی لاغری انتخاب کنند که در زمینه عمل از تخص و تجربه کافی برخوردار می باشد.

باید این نکته را یادآوری کنیم که انجام دادن تمام مواردی که پزشک قبل و بعد از عمل تجویز می کند اهمیت بسیار زیادی دارد و بیماران تحت هیچ شرایطی نباید از انجام آنها غافل شوند.

به دلیل اینکه رعایت این نکات باعث می شود تا بیمار به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند. همچنین بیمار در مدت زمان کوتاهی لاغر شده و اضافه وزن خود را از دست خواهد داد.

با توجه به تجربیاتی که در این زمینه کسب شده تمام بیمارانی که به نکات توصیه شده توسط پزشک بی اعتنایی کرده اند در مقایسه با افرادی که موارد را رعایت می کنند برای آنها کاهش وزن به میزان کمتری اتفاق خواهد افتاد.

آیا تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند بر دیگران تاثیرگذار خواهد بود؟
آیا تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند بر دیگران تاثیرگذار خواهد بود؟

کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند چه تاثیرات مثبتی را تجربه کرده اند؟

تمام کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند و این نوع روش جراحی لاغری را به منظور لاغری و کاهش وزن خود مورد استفاده قرار داده اند تقریبا نصف وزن آنها کاهش پیدا کرده است.

به طوری موفق شدند به وزن ایده آل و اندام مناسب مورد نظر خود دست پیدا کنند. با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته تعداد زیادی از پزشکان و جراحان لاغری بر این باور هستند که عمل های جراحی لاغری دیگر به اندازه عمل اسلیو تاثیرگذار نخواهد بود و در صورتی که افراد مبتلا به چاقی یا اضافه وزن روش های لاغری دیگری را به کار گیرند احتمال اینکه وزن زیادی را از دست ندهند وجود خواهد داشت. حتی ممکن است کاهش وزن و لاغری آنها با بازگشت همراه باشد.

به همین جهت تعداد زیادی از بیماری که از وزن بسیار بالایی برخوردار می باشند انجام عمل اسلیو معده برای آنها نتیجه بخش و موثر بوده است.

در حقیقت باید گفته شود آن دسته از افرادی که وزن اضافه خود را با استفاده از این نوع عمل کاهش داده اند پس از عمل رضایت کامل را داشته اند. یکی از تجربیات و تاثیرات مثبت عمل اسلیو معده این می باشد که با انجام آن بیماری دیابت نوع دوم به وجود آمده بر اثر چاقی نیز به طور کامل برطرف خواهد شد.

کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند چه تاثیرات مثبتی را تجربه کرده اند؟
کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند چه تاثیرات مثبتی را تجربه کرده اند؟

به دست آوردن نتیجه رضایت بخش از عمل اسلیو معده برای چه کسانی امکان پذیر است؟

تعداد زیادی از کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند توانسته اند در مدت زمان کوتاهی به کاهش وزن و نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.

البته باید گفته شود که نتیجه رضایت بخش و تاثیرات مثبت از عمل اسلیو بیشتر برای آن دسته از افرادی به وجود می آید که تمام نکات توصیه شده توسط پزشک را رعایت کرده و آنها را به طور دقیق و به موقع انجام می دهند.

کسانی که میزام فعالیت آنها بسیار زیاد می باشد و از انجام فعالیت های ورزشی به صورت اصولی و منظم غافل نمی شوند، همچنین به برنامه غذایی که پزشک پس از عمل برای آنها تجویز کرده اهمیت می دهند بدون شک به دست آوردن نتیجه رضایت بخش برای این گونه افراد امکان پذیر خواهد بود و می توانند به اندام دلخواه دست یابند.

مخاطب گرامی شما در حال مشاهده پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن هستید.

اراده بیشتر

لازم است تا این نکته را نیز مورد توجه قرار دهیم که هر چقدر فرد اراده بیشتری داشته باشد به همان نسبت شاهد تاثیرات مثبت عمل اسلیو خواهد بود.

با درنظر گرفتن اینکه میزان ماندگاری عمل اسلیو معده بسیار بالا می باشد و به عنوان یکی از عمل های جراحی لاغری بدون بازگشت شناخته شده است تمام کسانی که آن را به منظور لاغری و کاهش وزن مورد استفاده قرار داده اند تا مدت زمان طولانی از نتیج و مزیت های عمل اسلیو بهره مند شده اند.

در صورتی که پزشک مربوطه شما را به عنوان یک کاندید مناسب برای انجام این نوع روش جراحی لاغری محسوب کرده قادر هستید از تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده را انجام داده اند استفاده کنید.

اراده بیشتر
اراده بیشتر

چه عواملی در ماندگاری عمل اسلیو معده تاثیر گذار هستند؟

پیروی کردن از برنامه غذایی سالم:

یکی از عوامل بسیار مهمی که در ماندگاری و عدم بازگشت عمل اسلیو معده تاثیر گذار می باشد این است که افراد از رژیم غذایی سالم پیروی کنند. برنامه غذایی کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند باید به گونه ای باشد که چربی ها و نشاسته را به میزان کمتری مصرف کنند.

در صورتی که افراد غذاهای ناسالمی را مورد استفاده قرار دهند باعث می شود وزن آنها کمتر کاهش یابد و همچنین بیماری هایی که بر اثر چاقی به آنها مبتلا شده اند پس از عمل برطرف نشوند. بنابراین برای اینکه تناسب اندام و لاغری پس از عمل اسلیو ثابت مانده و ماندگار باشد بیمار باید برنامه غذایی مناسب و تجویز شده توسط پزشک را دنبال کند.

شما در حال مطالعه مقاله چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن هستید.

انجام تمرین های ورزشی به صورت منظم:

کسانی که پس از عمل اسلیو معده تحت هر شرایطی از انجام فعالیت های ورزشی به صورت منظم غافل نمی شوند نه تنها وزن بسیار زیادی را از دست خواهند داد بلکه کاهش وزن آنها دائمی می باشد.

به طوری که برای همیشه از یک اندام زیبا و لاغر برخوردار خواهند بود. در حقیقت باید گفته شود در صورتی که افراد نکات قبل و بعد از عمل را رعایت کنند می توانند به زن ایده ال و مورد دلخواه خود دست یابند.

انجام تمرین های ورزشی به صورت منظم:
انجام تمرین های ورزشی به صورت منظم:

آیا دوره ریکاوری پس از عمل اسلیو معده به مدت زمان زیادی نیاز دارد؟

با توجه به تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند و همچنین سابقه های پزشکان بیمار برای ریکاوری تنها به دو هفته زمان نیاز خواهد داشت. در صورتی که بیمار شاغل بوده و کار او به گونه ای باشد که فعالیت های سنگین و زیادی را انجام نمی دهد پس از 14 روز قادر خواهد بود کار خود را آغاز کند.

زمانی که بیمار در حال پشت سر گذاشتن دوران ریکاوری می باشد تا حداکثر شش ماه باید از انجام فعالیت های ورزشی شکمی و یا ورزش هایی که شکم او را تحت فشار قرار می دهند به طور کامل خودداری کند. علاوه براین لازم است که بیمار در دوران ریکاوری رژیم غذایی سالمی داشته باشد و پزشک تغذیه به او برنامه غذایی مناسبی را ارائه دهد.

آیا دوره ریکاوری پس از عمل اسلیو معده به مدت زمان زیادی نیاز دارد؟
آیا دوره ریکاوری پس از عمل اسلیو معده به مدت زمان زیادی نیاز دارد؟

کاهش وزن کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند به چه میزان بوده است؟

با توجه به تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده نجام داده اند و همچنین تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است بیماران با مورد استفاده قرار دادن این نوع عمل جراحی لاغری توانسته اند اضافه وزن خود را به طور تقریبی تا 70 درصد کاهش دهند.

البته باید گفته شود افرادی که فعالیت های ورزشی کمتری را انجام داده اند به این میزان وزن خود را از دست دادند. در صورتی که بیماران پس از انجام عمل اسلیو معده فعالیت های ورزشی را به صورت منظم انجام دهند حدود 90 درصد از وزن اضافه آنها کاهش پیدا خواهد کرد.

کاهش وزن کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند به چه میزان بوده است؟
کاهش وزن کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند به چه میزان بوده است؟

باردار شدن برای کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند به چه صورت می باشد؟

تعداد زیادی از کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند این تصور را دارند که دیگر قادر نیستند باردار شوند و یا بارداری دیگر برای آنها هرگز اتفاق نخواهد افتاد. اما باید گفته شود که خانم ها پس از انجام دادن این نوع عمل جراحی لاغری می توانند برای بچه دار شدن اقدام کنند.

لازم است این نکته را نیز یادآوری کنیم که اقدام برای بارداری تا حداقل یک سال و نیم توصیه نمی شود چرا که احتمال مواجه شدن آنها با مشکلات و موانع غیر قابل پیش بینی وجود خواهد داشت. اشخاصی که باردار می باشد و میل دارند عمل جراحی لاغری اسلیو معده را انجام دهند باید به مدت هجده ماه تحمل کنند و بعد اقدام کنند.

خانم هایی که عمل اسلیو معده را مورد استفاده می دهند از وزن بسیار بالایی برخوردار می باشند و اضافه وزن در بارداری اختلال هایی را به وجود می آورد.

به همین جهت توصیه می کنیم ابتدا عمل اسلیو معده را انجام دهید و سپس برای بارداری اقدام کنید. به دلیل اینکه بیمار پس از عمل وزن بیشتری را از دست می دهد و به راحتی می تواند باردار شود.

مشاوره قبل از انجام عمل اسلیو معده چه تاثیری دارد؟

همانطور که همه ما می دانیم مشاوره گرفتن قبل از انجام عمل اسلیو معده و یا هر نوع عمل جراحی لاغری دیگر می تواند تاثیرات مثبت و رضایت بخشی را به همراه داشته باشد.

در واقع باید گفته شود که مشاوره یکی از اقدامات بسیار مهم قبل از عمل اسلیو به شمار می آید. از آنجایی که مشاور مربوطه در این زمینه تجربیات مفیدی را کسب کرده و همچنین با تعداد زیادی از کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند سر و کار داشته است،

به همین جهت هنگامی که بیمار برای مشاوره به او مراجعه می کند تجربه ها و میزان رضایت افراد را در اختیار او می گذارد و اطلاعات لازم را در مورد چگونگی انجام عمل به بیمار ارائه می دهد.

علاوه براین در صورتی که بیماران سوالات مبهمی را در ذهن داشته باشند می توانند در طول جلسات مشاوره آنها را با پزشک در میان بگذارند سپس با آسودگی و اطمینان خاطر برای انجام عمل اسلیو معده اقدام کنند.

مشاوره قبل از انجام عمل اسلیو معده چه تاثیری دارد؟
مشاوره قبل از انجام عمل اسلیو معده چه تاثیری دارد؟

آیا افراد پس از عمل اسلیو معده باید جراحی پلاستیک انجام دهند؟

یکی از سوالاتی که برای کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند و یا افرادی که قصد دارند این نوع عمل جراحی لاغری را به منظور کاهش وزن مورد استفاده قرار دهند پیش می آید این است که پس از عمل اسلیو باید جراحی پلاستیک را انجام دهند یا خیر.

در پاسخ به این سوال می توان گفت در صورتی که پزشکان متخصص و با تجربه این عمل را انجام دهند و همچنین پس از عمل فعالیت های ورزشی به صورت منظم انجام گیرند پوست بدن بیماران دچار شل شدگی و افتادگی نخواهد شد و دیگر نیازی نیست که جراحی پلاستیک را اعمال کنند.

چرا که پس از عمل اسلیو معده بیمار به طور دائم وزن زیادی را از دست خواهد داد و در این مدت می تواند به طور مرتب ورزش کند. علاوه براین اگر بیماران مقدار زیادی مایعات مصرف کرده و آب مورد نیاز بدن خود را قبل و بعد از عمل  تامین کنند پوست افتاده و آویزان نمی شود.

به طور کلی اگر عمل اسلیو معده را انجام داده اید و افتادگی و شل شدگی پوست بدن شما باعث شده تا احساس ناخوشایندی در شما ایجاد گردد می توانید برای انجام جراحی پلاستیک اقدام کنید.

اما توصیه می شود مقدار زیادی مایعات را در برنامه روزانه خود قرار دهید و از انجام تمرین های ورزشی غافل نشوید تا چنین مشکلی برای شما رخ نداده و از پوست صاف و سفتی برخوردار شوید.

آیا افراد پس از عمل اسلیو معده باید جراحی پلاستیک انجام دهند؟
آیا افراد پس از عمل اسلیو معده باید جراحی پلاستیک انجام دهند؟

آیا انجام عمل اسلیو معده خطرناک است؟

متاسفانه در میان تمام کسانی که از بیماری چاقی و اضافه وزن رنج می برند خطرناک بودن انجام عمل اسلیو معده شایع شده است. به طوری که به منظور درمان بیماری خود از انجام این نوع عمل جراحی لاغری ترس و واهمه ی زیادی دارند.

با توجه به تجربیات کسانی که عمل اسلیو معده انجام داده اند می توان گفت این روش هیچ گونه خطر و عوارضی را برای بیماران ایجاد نکرده است و انجام آن تحت شرایط ایمنی بسیار بالایی می باشد.

به همین جهت در صورتی که از چاقی، اضافه وزن و بیماری هایی که بر اثر چاقی به آنها مبتلا شده اید رنج می برید همچنین پزشک مربوطه شما را به عنوان یک کاندید مناسب برای انجام عمل اسلیو معده محسوب کرده است می توانید این روش جراحی لاغری مطمئن و موثر را برای درمان و دست یافتن به وزن ایده آل خود مورد استفاده قرار دهید.

اگر در مورد عمل اسلیو شک و ابهامی دارید توصیه می شود قبل از انجام آن حتما از پزشک مشاوره بگیرد تا خیال شما را بابت این موضوع آسوده کند. علاوه براین برخی از بیماران بر این باورند که پس از انجام عمل اسلیو معده دیگر نیازی نیست تا روش خاصی از زندگی را دنبال کنند.

در حقیقت چنین باوری کاملا اشتباه بوده و بیماران باید خود را به سبک زندگی سالم عادت دهند. از مهمترین عواملی که پس از عمل در زندگی بیمار بسیار موثر می باشد می توان به دنبال کردن رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی به صورت منظم اشاره کرد.

آیا انجام عمل اسلیو معده خطرناک است؟
آیا انجام عمل اسلیو معده خطرناک است؟

چرا بیماران مبتلا به چاقی عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار داده اند؟

یکی از دلایلی که باعث شده تا بیماران مبتلا به چاقی و اضافه وزن عمل اسلیو معده را برای درمان مورد استفاده قرار دهند این است که از دارای نتایج مثبت و موثری می باشد و با استفاده از آن می توان تمام بیماری هایی که بر اثر چاقی ایجاد می شوند را درمان کرد. همچنین این نوع عمل به راحتی و آسانی انجام می گیرد.

در واقع باید گفته شود عمل اسلیو معده در مقایسه با روش ها و عمل های جراحی لاغری دیگر در میان بیماران طرفداران زیادی دارد. برخی از عمل های جراحی لاغری به گونه ای هستند که بیمار پس از انجام آن وزن بسیار کمی را از دست خواهد داد و برای او عوارضی را به وجود می آورد.

در حالی که فرد با انجام عمل اسلیو معده نه تنها به وزن ایده آل و دلخواه خود دست پیدا می کند بلکه هیچ گونه عوارض خاصی را برای او به دنبال نخواهد داشت.

چرا بیماران مبتلا به چاقی عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار داده اند؟
چرا بیماران مبتلا به چاقی عمل اسلیو معده را مورد استفاده قرار داده اند؟

عمل اسلیو معده با چه هدفی انجام می شود؟

با توجه به اینکه عمل اسلیو معده برای افرادی که از چاقی و اضافه وزن رنج می برند بسیار پر کاربرد بوده و مزیت های بیشماری دارند به همین جهت با دو هدف انجام می شود که عبارتنداز:

  • یکی از اهداف عمل این می باشد که معده از میزان ظرفیت کمتری برخوردار شود تا اشتهای بیمار کاهش یافته و تمایل به خوردن غذای با حجم زیاد نداشته باشد.
  • یکی از اهداف دیگر عمل اسلیو معده از بین بردن جریان ذخیره مواد غذایی خواهد بود. به این معنی که بیمار با خوردن هر گونه مواد غذایی در بدن او نگهداری نشده و به اضافه وزن مبتلا نخواهد شد.

هنگامی که پزشک عمل اسلیو معده را انجام می دهد حجم بسیار زیادی از معده را برمی دارد تا وزن بیمار بالا نرود. در حالی که در روش های عمل لاغری دیگر از جمله بای پس معده هیچ بخشی از معده برداشته نمی شود.

همانطور که قبلا اشاره کردیم عمل اسلیو معده یکی از جراحی های لاغری غیر قابل برگشت به شمار می آید و بیمار پس از انجام آن مانند قبل اشتهای زیادی ندارد و با سرعت بسیار بالایی وزن اضافه خود را از دست می دهد.

عمل اسلیو معده با چه هدفی انجام می شود؟
عمل اسلیو معده با چه هدفی انجام می شود؟

چگونه می توان بهترین دکتر عمل اسلیو معده را پیدا کرد؟

یکی از کارهایی که بیماران قبل از انجام عمل اسلیو معده باید مورد توجه قرار دهند این است که ابتدا برای پیدا کردن یک پزشک با مهارت و مجرب اقدام کنند. بهترین دکتر اسلیو معده از ویژگی های خاصی برخوردار می باشد و همچنین در این زمینه تخصص و مهارت کافی را دارد.

با توجه به اینکه انجام جراحی توسط پزشک خوب در نتایج پس از عمل بسیار موثر خواهد بود بنابراین باید در انتخاب او دقت بالایی را به خرج داد تا بتوان به نتیجه مورد نظر خود دست پیدا کرد.

شما در حال مطالعه مقاله چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن هستید.

از مهمترین ویژگی هایی که یک پزشک یا جراح اسلیو معده باید داشته باشد می توان موارد زیر را نام برد:

یک پزشک یا جراح خوب عمل اسلیو معده کسی است که میزان تخصص او در زمینه انجام این نوع عمل و سایر روش های جراحی دیگر بسیار بالا می باشد.

به طوری که عمل را به بهترین شکل ممکن انجام دهد و تعداد بیماران مبتلا به چاقی و اضافه وزن که برای درمان به او مراجعه کرده اند زیاد باشند.

عمل های اسلیو معده زیادی را انجام داده است.

روابط عمومی بسیار بالا

برای اینکه بیماران با او احساس راحتی کرده و مشکلات خود را به راحتی با او در میان بگذارند باید از روابط عمومی بسیار بالایی برخوردار باشد.

صبر و حوصله ی یک پزشک خوب زیاد است و به تمام سوالات بیماران به طور کامل و به وضوح پاسخ خواهد داد.

بهترین جراح اسلیو معده با بیمارستان های خصوصی قرارداد دارد.

برای انجام جراحی وسایل و لوازمی را مورد استفاده قرار خواهد داد که کاملا پیشرفته و مدرن می باشند.

بهترین و به روزترین شیوه های درمانی را به کار می گیرد.

تمام روش های عمل جراحی اسلیو معده را به خوبی می شناسد.

برای اینکه بیمار به نتیجه مورد نظر و وزن ایده آل خود دست پیدا کند عمل اسلیو معده را با دقت بسیار زیادی انجام خواهد داد.

برای بیمارانی که به او مراجعه می کنند هزینه عمل اسلیو معده را غیرمنصفانه و با بی عدالتی مشخص نمی کند.

به بیمار به طور دقیق و کامل آگاه خواهد کرد تا قبل و بعد از عمل اسلیو معده چه کارهایی را انجام دهد.

برای اینکه بیماران هر چه سریعتر به سلامتی و بهبودی کامل دست یابند تمام تلاش خود را خواهد کرد.

پس از اینکه عمل اسلیو معده بیماران را انجام داد برای آنها به طور منظم وقت ملاقات تعیین کرده و با آنها در ارتباط خواهد بود.

روابط عمومی بسیار بالا
روابط عمومی بسیار بالا

تا اینجا با مبحث چگونه می توان بهترین دکتر عمل اسلیو معده را پیدا کرد آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم از تا انتهای پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه باشید.

چه عواملی در هزینه عمل اسلیو معده تاثیرگذار هستند؟

عمل اسلیو معده یکی از جراحی هایی می باشد که به منظور زیبایی انجام می شود و به ندرت پیش می آید که برای برطرف کردن بیماری ها مورد استفاده قرار گیرد.

برخی از افراد با هدف پرداخت هزینه عمل توسط بیمار برای انجام آن اقدام می کنند. اما لازم است این نکته را ذکر کنیم بیمه تحت شرایطی خاصی هزینه جراحی را تقبل خواهد کرد.

به طوری که پزشک باید در پرونده پزشکی بیمار باید ثابت کند که عمل اسلیو معده تنها برای جلوگیری از خطرات چاقی انجام خواهد گرفت.

در صورتی که مسئولان بیمه تایید کردند که هدف از انجام عمل اسلیو درمان بیماری است پزشک تغذیه برای او برنامه غذایی تنظیم خواهد کرد و بیمار باید برنامه غذایی را به مدت شش ماه دنبال کرده و در ماه یک بار توسط پزشک ویزیت شود تا میزان کاهش وزن بیمار مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

در نهایت اگر شرایط به گونه ای باشد که بیمه هزینه عمل را پرداخت نکند بیمار باید آن را به طور کامل بپردازد.

تا اینجا با مبحث چه عواملی در هزینه عمل اسلیو معده تاثیرگذار هستند آشنا شدید و پیشنهاد می کنیم از تا انتهای پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه باشید.

عوامل بسیار زیادی در تعیین هزینه عمل اسلیو معده تاثیرگذار هستند که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:

  • با توجه به اینکه عمل اسلیو معده یکی از جراحی های تهاجمی به شمار می آید و با استفاده از بیهوشی انجام می گیرد به همین جهت لازم است که بیماران هزینه جداگانه ای را برای متخصصان جراحی درنظر بگیرند.
  • هنگامی که پزشک عمل جراحی را انجام می دهد در طول عمل لوازم و وسایل خاصی را مورد استفاده قرار خواهد داد که بیمار باید هزینه تمام این وسایل را بپردازد.
  • برای اینکه بیمار هزینه عمل اسلیو معده را مشخص کرده و قیمت نهایی را به بیمار اطلاع دهد دلایل گوناگون را مورد توجه قرار خواهد داد. برای مثال می توان گفت عواملی از جمله مدت زمانی که عمل طول می کشد و موقعیتی که مطب در آنجا قرار دارد در میزان دستمزدی که جراح از پزشک دریافت می کند تاثیرگذار هستند.
  • بیمار باید هزینه آزمایش ها و عکس برداری ها را نیز تقبل کند.
  • بیمار قبل از اقدام برای عمل و همچنین پس از انجام آن باید با پزشک ملاقات هایی را داشته باشد که این موضوع به صرف هزینه هایی نیاز خواهد داشت.
عوامل بسیار زیادی در تعیین هزینه عمل اسلیو معده تاثیرگذار هستند که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:
عوامل بسیار زیادی در تعیین هزینه عمل اسلیو معده تاثیرگذار هستند که مهمترین آنها شامل موارد زیر می شود:

بیماران پس از انجام عمل اسلیو معده چه چیزهایی را باید مصرف کنند؟

بیشترین ساختار قسمت های مهم بدن را پروتئین تشکیل می دهد.سلول ها، عضلات پوست و مو از پروتئین برخوردار می باشند. به همین دلیل بیمار برای سلامتی بدن خود باید دریافت پروتئین مورد نیاز را هدف اصلی قرار دهد.

در صورتی که بیماران به طور روزانه پروتئین بدن را تامین نکنند باعث می شود تا پس از عمل اسلیو معده به بیماری های مختلفی مبتلا شوند.

پس از انجام عمل اسلیو معده دیگر بیمار قادر نیست هر نوع مواد غذایی را مصرف کند و در واقع باید گفته شود در برنامه غذایی او محدودیت های خاصی ایجاد خواهد شد.

در هر یک از وعده های غذایی که بیمار مورد استفاده قرار می دهد باید به اندازه کافی و مورد نیاز بدن او پروتئین وجود داشته باشد. اگر بیمار وعده های غذایی خود را به گونه ای تنظیم کند که در آنها تنها کالری وجود داشته باشد سوء ذخیره مواد مغذی برای او به جود خواهد آمد.

برای اینکه پس از عمل در سلامتی شما هیچ گونه اختلالی رخ ندهد و سطح انرژیتان بالاتر رود بهتر است بیشترین مقدار پروتئین را در برنامه غذایی خود قرار دهید.

امیدواریم تا اینجا از خواندن پست چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.

بیماران پس از انجام عمل اسلیو معده قادر نیستند به میزان یکسانی پروتئین مصرف کنند

البته باید این نکته را نیز مورد توجه قرار دهید که تمام بیماران پس از انجام عمل اسلیو معده قادر نیستند به میزان یکسانی پروتئین مصرف کنند و میزان مورد استفاده قرار دادن پروتئین بیماران با یکدیگر تفاوت دارد. هر بیماری که عمل اسلیو معده را انجام داده باید در طول روز میزان پروتئینی را دریافت کند که پزشک برای او تجویز کرده است.

همانطور که قبلا به این موضوع اشاره کردیم بیماران به صورت روزانه باید چندین گرم پروتئین را مصرف کنند اما احتمال اینکه پزشک میزان آن را برای هر یک از بیماران افزایش و یا کاهش دهد وجود خواهد داشت.

پیشنهاد تمام متخصصان تغذیه این است که بیماران پس از عمل اسلیو معده باید یک برنامه غذایی سالم و مناسبی را دنبال کنند. اما از آنجایی که مصرف هر گونه مواد غذایی امکان پذیر نیست پزشک مصرف مکمل های ویتامینی، مواد معدنی و پروتئین ها را نیز برای بیماران تجویز خواهد کرد.

بیماران پس از انجام عمل اسلیو معده قادر نیستند به میزان یکسانی پروتئین مصرف کنند
بیماران پس از انجام عمل اسلیو معده قادر نیستند به میزان یکسانی پروتئین مصرف کنند

از اینکه تا انتهای مقاله چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از مطالعه مقاله چه کسانی عمل اسلیو انجام دادن بهره لازم را برده باشید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر مهدی سلیمی

دکتر مهدی سلیمی، عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی (‌IFSO‌) هستند. همچنین ایشان متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراح چاقی و متابولیک می‌باشند که مهارت فراوانی در انواع جراحی‌های کاهش وزن به خصوص در جراحی اسلیو معده دارند.‌

نظرات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
با یک کلیک مشاوره بگیرید