مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده

در این مقاله قصد داریم موضوع مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده را مورد بررسی قرار دهیم، توجه داشته باشید که انجام عمل اسلیو معده یکی از بهترین روش ها برای لاغری می باشد،

مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده
مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده

یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه عمل اسلیو معده پیش می آید این است که بعد از انجام عمل تا چه میزان وزن کاهش پیدا می کند، دقت کنید که برای جواب این سوال نیاز داریم که مطالب مهمی را توضیح دهیم تا به خوبی با این موضوع آشنا شوید، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که ادامه مطالب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده چقدر است؟

مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده چقدر است؟
مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده چقدر است؟
در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

آیا می دانید چه کارهایی سبب چاقی می شوند؟

آیا با راهکارهای مبارزه با چاقی آشنا هستید؟

آیا می دانید برای کاهش وزن چه عمل هایی وجود دارد؟

آیا با مزیت های عمل های لاغری آشنایی دارید؟

در رابطه با انواع عمل های جراحی لاغری چه اطلاعاتی دارید؟

در رابطه با نحوه انجام عمل اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید چه اشخاصی قادر به انجام عمل اسلیو معده هستند؟

آیا می دانید روند کاهش وزن بعد از عمل جراحی اسلیو معده چگونه است؟

در دوران نقاهت بعد از عمل اسلیو معده کاهش وزن به چه صورتی است؟

در رابطه با نکات قبل از عمل اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید رعایت نکات قبل از عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روی روند کاهش وزن بعد از انجام عمل دارد؟

آیا با آزمایش هایی که قبل از انجام عمل اسلیو معده انجام می شود، آشنایی دارید؟

در رابطه با نکات بعد از عمل اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید رعایت نکات بعد از عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روی روند کاهش ورن بعد از انجام عمل دارد؟

آیا می دانید تغذیه چه تاثیری در مقدار کاهش وزن بعد از عمل اسلیو معده دارد؟

رعایت رژیم غذایی قبل از انجام عمل جراحی اسلیو معده چه تاثیری بر مقدار کاهش وزن بعد از عمل دارد؟

آیا جلسه های مشاوره ای تاثیری بر روی مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده دارند؟

انتخاب پزشک چه تاثیری در روند کاهش وزن بعد از عمل اسلیو معده دارد؟

آیا مرکز انجام عمل جراحی اسلیو معده تاثیری بر روی روند کاهش وزن دارد؟

در رابطه با هزینه های انجام عمل جراحی اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

در رابطه با هزینه های انجام عمل اسلیو معده و نحوه تقبل شرکت های بیمه چه اطلاعاتی دارید؟

آیا می دانید شرکت های بیمه ای چند درصد از هزینه های انجام عمل لاغری اسلیو معده را پرداخت می کنند؟

آیا می دانید چه کارهایی سبب چاقی می شوند؟

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری شاهد افرادی هستیم که دارای اضافه وزن بوده و چاق هستند، به همین دلیل شاید برای شما عزیزان سوال شده باشد که علت افزایش چاقی چیست و چه کارهایی سبب چاقی می شود؟ به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم در رابطه با این موضوع بحث کنیم. اگر شما هم مانند هر فرد دیگری درگیر چاقی و اضافه وزن هستید، حتما تا به انتها با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین عواملی که سبب چاقی در افراد شده است، وجود غذاهای آماده می باشد. این روزها همه افراد به خصوص نوجوانان گرایش زیادی به سمت فست فودها داشته و روز به روز با اضافه وزن بیشتری رو به رو خواهند شد‌. این در حالی است که غذای های آماده و نیمه آماده اصلا ارزش غذایی نداشته و فقط و فقط باعث چاقی و اضافه وزن افراد خواهد شد.

زندگی ماشینی و رفت و آمدهای ماشینی

از طرفی زندگی ماشینی و رفت و آمدهای ماشینی سبب حذف تحرک افراد شده و این امر تا حدی پیشرفت کرده است که حتی کوتاه ترین مسیرهای موجود را هم با اتومبیل شخصی طی می کنیم. اگر نگاهی به زندگی تمام افراد بیندازیم، مقدار تحرک و پیاده روی بسیار کم شده و در بعضی از افراد این آمار به صفر می رسد‌.

همین چند موردی که به نظر بسیاری از افراد اصلا مهم نیستند، باعث افزایش چاقی شدند و سبب افزایش بیماری های ناشی از چاقی خواهند بود. در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که در بعضی از افراد چاقی و اضافه وزن ارثی بوده و ربطی به نوع زندگی آن ها ندارد؛ همان طور که می دانید این چنین مواردی بسیار نادر بوده و تعداد آن کم است.

با کسب اطلاعاتی مناسب در خصوص دلایل افزایش وزن و چاقی می توانید برای مشورت به دکتر سلیمی مراجعه نمایید. دکتر سلیمی بهترین شیوه ها را برای رفع افزایش وزن چاقی شما ارائه می دهد.

زندگی ماشینی و رفت و آمدهای ماشینی
زندگی ماشینی و رفت و آمدهای ماشینی

آیا با راهکارهای مبارزه با چاقی آشنا هستید؟

در سطرهای بالا به طور مفصل با دلایل مختلف چاقی آشنا شدیم، اکنون می خواهیم در رابطه با راه کارها و روش های مبارزه با چاقی صحبت کنیم.

ما را همراهی کنید‌. از مهم ترین و کاربردی ترین راه کارهای مبارزه با چاقی می توان به ورزش و رژیم غذایی اشاره کرد‌، البته لازم به ذکر است که انجام ورزش به تنهایی و همچنین داشتن رژیم غذایی به تنهایی هم سبب کاهش وزن شما خواهد بود،

اما توصیه می کنیم، این دو مورد را در کنار یک دیگر رعایت کنید تا بتوانید تاثیرات چشم گیر آن را تجربه کرده و به راحتی با چاقی و اضافه وزن مبارزه کنید.

انجام عمل های لاغری

از دیگر راه کارهای مبارزه با چاقی می توان به انجام عمل های لاغری اشاره کرد. لازم به ذکر است که این روزها انواع عمل های جراحی لاغری به روی کار آمده اند و به شما عزیزان کمک می کنند تا تمام وزن اضافه ی خود را در مدت زمان بسیار کمی از دست داده و به وزن ایده آل خود برسید.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که انجام عمل های لاغری برای تمامی افراد جایز نبوده و برای اقدام به آن حتما باید مجوز پزشک متخصص را داشته باشید‌.

حتی بعد از انجام هر یک از انواع عمل های لاغری باز هم باید رژیم غذایی و ورزش خود را ادامه داده و به هیچ وجه نمی توانید از انجام آن ها سرپیجی کنید، چرا که خطرناک بوده و نباید حتی یک روز از انجام آن ها غافل شوید. در ادامه ی این مقاله اطلاعات بیشتری را در رابطه با عمل جراحی لاغری به شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

با دریافت آگاهی های لازم در خصوص با راهکارهای مبارزه با چاقی می توانید برای دریافت مشاوره ی بهتر به دکتر سلیمی مراجعه کنید. دکتر سلیمی مناسب ترین روش ها را برای با راهکارهای مبارزه با چاقی ارائه می کند.

انجام عمل های لاغری
انجام عمل های لاغری

آیا می دانید برای کاهش وزن چه عمل هایی وجود دارد؟

در سطرهای بالاتر به طور مفصل با راه کارهای مبارزه با چاقی آشنا شدیم، اگر شما هم درگیر چاقی هستید، توصیه می کنیم، اطلاعات خود را در مورد هر یک از انواع عمل های لاغری بالا برده و تا به انتهای این مقاله با ما همراه باشید. عمل های لاغری دارای انواع بی‌ شماری هستند که به کاهش وزن شما کمک فراوانی می‌ کنند.

به طور مثال می توان از عمل‌ های لاغری بسیار کاربردی مانند عمل جراحی اسلیو معده، عمل جراحی بای پس معده، عمل جراحی بالن معده، عمل جراحی پلیسه و. . . نام برد.

در ادامه قصد داریم در رابطه با مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده بحث کنیم. عمل لاغری همان‌ طور که می‌دانید کاهش وزن فراوانی را در مدت کوتاهی برای هر یک از افراد چاق به ارمغان خواهد آورد؛

این در حالی‌ است که برای انجام آن باید نکات بسیار مهمی را رعایت کرده و حتی بعد از انجام عمل لاغری هم شما رژیم غذایی و ورزش خاصی را باید دنبال کنید.

هر یک از عمل‌ های جراحی لاغری به روش خاصی به لاغر شدن شما عزیزان کمک می‌ کنند

در حالت کلی هر یک از عمل‌ های جراحی لاغری به روش خاصی به لاغر شدن شما عزیزان کمک می‌ کنند، این در حالی‌ است که عمل‌ های بسیار کاربردی و پرطرفدار که در سطرهای بالا نام آن‌ ها را بیان کردیم، از راه ایجاد تغییراتی در دستگاه گوارش فرد بیمار برای لاغری و کاهش وزن اقدام می‌ کنند.

این در حالی‌ است که علاوه بر تغییرات به‌ وجود آمده در ساختار معده و روده فرد بیمار، هورمون گرسنگی هم تا حدی در هر یک از عمل‌ های لاغری حذف شده و فرد بیمار با کاهش اشتهای فراوانی همراه خواهد بود.

به‌ عبارتی دیگر شما با انجام عمل هر یک از عمل‌ های لاغری نه‌ تنها سایز معده و حالت روده خودتان را تغییر می‌ دهید، بلکه هورمون گرسنگی را هم به طور کامل یا حداقل نیمی از آن را از دست خواهید داد و با کاهش اشتهایی که برای شما بسیار لازم است، همراه خواهید شد.

با به دست آوردن مطالبی مفید در خصوص انواع روشهای جراحی برای رفع مشکل چاقی می توانید برای دریافت مشاوره ی مناسب تر و معاینه ای دقیق به دکتر سلیمی مراجعه نمائید. دکتر سلیمی برترین متد ها را در خصوص انواع روشهای جراحی برای رفع مشکل چاقی ارائه می نماید.

هر یک از عمل‌ های جراحی لاغری به روش خاصی به لاغر شدن شما عزیزان کمک می‌ کنند
هر یک از عمل‌ های جراحی لاغری به روش خاصی به لاغر شدن شما عزیزان کمک می‌ کنند

آیا با مزیت های عمل های لاغری آشنایی دارید؟

در سطرهای بالاتر به طور مفصل راه کارهای مبارزه با چاقی را بیان کردیم، اکنون قصد داریم در رابطه با مزیت انجام عمل لاغری صحبت کرده و اطلاعات شما را در رابطه با آن ها افزایش دهیم. عمل جراحی لاغری همان‌ طور که از نامش پیدا است، توسط جراح اسلیو معده اقدامات خاصی به روی بدنتان انجام خواهد شد؛

به این ترتیب شما در زمان کوتاهی وزن زیادی را از دست می دهید؛ پس نتیجه می‌ گیریم یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های عمل جراحی لاغری این است که شما در مدت زمان کوتاهی به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که داشتن هر یک از روش‌ های دیگر برای لاغری و کاهش وزن به طور مثال ورزش یا رژیم غذایی بسیار زمان‌ بر بوده و حتی ممکن است، در ماه مقدار چشم گیری تغییر برای شما حاصل نشود؛ این در حالی است که با داشتن هر یک از عمل‌ های لاغری می‌ توانید در مدت بسیار کوتاهی به طور کامل به وزن ایده‌ آل خود برسید.

همین مدت کوتاه باعث می‌ شود که شما دردهای ناشی از چاقی مانند فشار خون بالا، کلسترول بالا، چربی خون، آپنه ی خواب و …را به راحتی از دست داده و دیگر اذیت نباشید. از دیگر مزیت‌ های عمل جراحی لاغری می‌ توانیم به این مورد اشاره کنیم که یک روش تضمینی می‌ باشد.

داشتن تمرینات ورزشی و رژیم غذایی

به‌ عبارتی دیگر با داشتن تمرینات ورزشی و رژیم غذایی اگر در مدت زمان مشخصی هر یک از آن ها را ترک کنید مجدد به وزن قبلی خود برگشته و حتی ممکن است، از قبل هم چاق‌ تر شوید؛ این در حالی می باشد که استفاده از هر یک از عمل های لاغری علی‌ الخصوص عمل لاغری اسلیو معده که یک روش تضمینی است. مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده، بیشتر از هر روش دیگری می‌ باشد.

در اینجا با مزایای عمل های جراحی لاغری آشنا شدید. بهتر این است که برای کسب اطلاعات بیشتر به دکتر سلیمی مراجعه نمایید. با خیالی راحت نظرات دکتر سلیمی را جهت رفع مشکلات خود دنبال و اجرا نمایید.

داشتن تمرینات ورزشی و رژیم غذایی
داشتن تمرینات ورزشی و رژیم غذایی

در رابطه با انواع عمل های جراحی لاغری چه اطلاعاتی دارید؟

در این بخش از مقاله لازم است تا شما را در رابطه با نحوه انجام عمل‌ های جراحی لاغری آشنا کرده و اطلاعات را در رابطه با آن‌ ها افزایش دهید. اگر شما هم درگیر چاقی و بیماری‌ های ناشی از آن هستید، حتماً ما را تا به انتها همراهی کنید.

از عمل های جراحی لاغری پرکاربرد می‌ توان به عمل اسلیو معده، بای پس معده و. . . اشاره کرد. این عمل های نام‌ برده شده دارای ویژگی خاصی هستند، به این شکل که از حجم معده افراد چاق بریده خواهد شد. به‌ عبارتی دیگر معده فرد چاق برش داده شده و حجم آن کاهش پیدا می‌ کند.

این در حالی‌ است که تمامی عمل‌ های جراحی لاغری این‌ چنین کارایی نداشته و مانند عمل های ذکر شده در سطر بالا تغییر در سایز معده شما ایجاد نخواهند کرد. به عبارت دیگر عمل‌ های جراحی لاغری مانند عمل بالن معده، عمل حلقه دور معده و …به روش دیگری کاهش وزن و لاغری را برای شما عزیزان به ارمغان می‌ آورند که در ادامه قصد داریم به بررسی هر یک از آن‌ ها بپردازیم.

به طور مثال در عمل جراحی بالن معده همان‌ طور که از نامش پیدا است، یک بالون خاص در معده افراد جای گرفته و به‌ این‌ ترتیب شما دیگر نمی‌ توانید غذایی بیشتر از مقدار مورد نیاز خود میل کنید، به این ترتیب لاغری شما به مرور زمان اتفاق افتاده و دچار کمبود وزن خواهید شد.

عمل جراحی حلقه دور معده

یکی دیگر از عمل‌ های جراحی که روشی متفاوت دارد، عمل جراحی حلقه دور معده می باشد. در عمل حلقه دور معده همان‌ طور که از نامش پیدا است، یک حلقه خاص به دور معده فرد بیمار انداخته شده و توسط آن حجم معده بعد از انجام عمل قابل کنترل خواهد بود.

به طور مثال زمانی که شما باردار هستید، حجم معده شما افزایش داده شده و توسط حلقه دور معده می‌ توانید معده خود را باز کنید تا مقدار غذای مورد نیاز خود را در آن جای دهید. این در حالی‌ است که در صورت تمایل فرد حلقه تنگ‌ تر شده و حجم غذای مصرفی کاهش داده خواهد شد. به این ترتیب با کاهش وزن همراه خواهید شد.

عمل جراحی حلقه دور معده
عمل جراحی حلقه دور معده

در رابطه با نحوه انجام عمل اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

در سطرهای بالا دانستیم که مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده بیشتر از هر یک از انواع عمل های جراحی می‌باشد. به‌ همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم در رابطه با نحوه انجام عمل اسلیو معده بحث کنیم و شما را در این زمینه مطلع سازیم.

اگر شما هم قصد انجام عملیاتی را برای معده دارید، با ما همراه باشید. از مهم‌ترین ویژگی عمل حسی به معده می توان به مورد اشاره کرد که در این عمل بخش بسیار زیادی از معده شما برش داده شده و به‌عبارتی با کاهش سایز معده همراه خواهید بود.

در ادامه همین برش معده شما باعث از بین رفتن هورمون گرسنگی در معده شده و بدین ترتیب احساس گرسنگی کمتری خواهید کرد. اگر بخواهیم‌ نحوه ی انجام عمل اسلیو معده را شرح دهیم، باید بگوییم که توسط میله هایی که بر سر آن ها دوربین نصب شده است، پزشک معالج برای انجام عمل اقدام خواهد کرد. به این ترتیب شکم فرد بیمار برش داده نمی شود.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که تکنیک شرح داده شده در سطرهای بالا، به نام روش لاپاروسکوپی شناخته می شود و این روزها یکی از پرطرفدارترین تکنیک های جراحی روز دنیا به حساب می آید‌.

در طی انجام عمل لاغری اسلیو معده بخش اعظمی از معده ی فرد چاق برش داده می شود

در طی انجام عمل لاغری اسلیو معده بخش اعظمی از معده ی فرد چاق برش داده شده و به این ترتیب حجم معده کاهش فرد بیمار کوچک خواهد شد و دیگر قادر به نگه داری مواد غذایی فراوان نخواهد بود‌. نکته لازم به ذکر این است که دقیقا همان بخشی از معده که در عمل اسلیو معده برش داده می شود، محل ترشح هورمون گرسنگی بوده و با برش آن قسمت، این هورمون به طور کامل از بین خواهد رفت‌.

همان طور که می دانید یکی از بزرگ ترین دردسرهای افراد چاق بالا بودن اشتها می باشد که در طی عمل اسلیو معده این مشکل برطرف خواهد شد و مقدار اشتهای فرد بیمار به طور چشم گیری کم می شود.

در این قسمت تا حدودی با نحوه ی عمل جراحی اسلیو معده آشنا شدید. برای دریافت نتایجی مفید تر از عمل خود، به دکتر سلیمی مراجعه کنید. دکتر سلیمی جراحی های مربوط به کاهش وزن را به بهترین نحو ممکن برای شما برنامه ریزی خواهد کرد.

در طی انجام عمل لاغری اسلیو معده بخش اعظمی از معده ی فرد چاق برش داده می شود
در طی انجام عمل لاغری اسلیو معده بخش اعظمی از معده ی فرد چاق برش داده می شود

آیا می دانید چه اشخاصی قادر به انجام عمل اسلیو معده هستند؟

در قسمت های قبلی دانستیم که مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده بیشتر از هر یک از عمل‌ های دیگر بوده و به همین دلیل به‌ عنوان یکی از پرطرفدارترین عمل‌ های جراحی لاغری در سراسر دنیا شناخته می‌ شود.

به همین دلیل در این بخش از مقاله قصد داریم تا به شما بگوییم چه کسانی برای انجام عمل اسلیو معده مناسب هستند؛ همان‌ طور که می‌ دانید هر یک از افراد باید عمل مناسب خود را انجام داده و نمی‌ توانید به طور خود سرانه یکی از انواع عمل های لاغری را انتخاب کنید.

عمل اسلیو معده برای کسانی مناسب است که دارای توده بدنی سی تا سی و پنج باشند. به‌ عبارت‌ دیگر کسانی برای انجام عمل اسلیو معده مناسب هستند که دارای وزنی بیش از حد بالا بوده و اضافه وزن آن‌ ها از حد عادی فراتر رفته باشد.

پنج سال در وضعیت اضافه وزن بالا قرار گرفته باشید

یکی دیگر از مواردی که نشان میدهد شما برای انجام عمل اسلیو معده مناسب هستید، این مورد است که چیزی حدود پنج سال در همین وضعیت اضافه وزن بالا قرار گرفته باشید. به‌ عبارتی دیگر شما به ثبات وزنی رسیده و از طرفی داشتن تمرین‌ های بسیار دشوار ورزشی و رژیم غذایی خیلی سخت، تأثیری برای کاهش وزن شما نداشته باشد.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که قبل از این‌ که هر یک از عمل‌ های لاغری را انتخاب کنید، به دستور پزشک معالج باید آزمایش‌ های گوناگونی را انجام دهید. علت انجام آزمایش های مختلف این است که بیماری‌ های خاص شما مانند دیابت، کلسترول بالا، فشار خون بالا و. . . . تشخیص داده شود. نکته مهم است که وجود هر نوع بیماری خاصی در افراد تعیین‌ کننده نوع عمل جراحی لاغری آن‌ ها می‌ باشد.

به عبارتی دیگر اگر شما بیماری خاصی داشته باشید، نمی‌ توانید تمام انواع عمل‌ ها را انجام داده و باید حتماً به عمل خاصی رجوع کنید. به‌ عبارتی دیگر شما باید حتماً شرایط خاصی داشته باشید تا بتوانید عمل لاغری اسلیو معده را انجام داده و به کمک آن برای کاهش وزن خود اقدام کنید.

پنج سال در وضعیت اضافه وزن بالا قرار گرفته باشید
پنج سال در وضعیت اضافه وزن بالا قرار گرفته باشید

آیا می دانید روند کاهش وزن بعد از عمل جراحی اسلیو معده چگونه است؟

در این بخش از مقاله قصد داریم روند کاهش وزن در عمل اسلیو معده را شرح دهیم با ما همراه باشید. دقیقاً بعد از این‌ که عمل اسلیو معده را انجام می‌ دهید، مقدار زیادی وزن اضافه خود را از دست داده و بعد از آن یک روند مناسب برای کاهش وزن شما به دست می آید.

بعد از انجام عمل اسلیو معده باید رژیم غذایی خاصی را دنبال کرده و تا چیزی حدود یک ماه از مصرف مواد غذایی جامد مانند برنج به‌ طور جدی پرهیز کرده و به معده خود فشار وارد نکنید.

همین رژیم غذایی کمک می کند تا شما روند کاهش وزن خود را به طور چشم گیری ملاحظه کنید. علاوه بر این حتی زمانی که شما رژیم غذایی تان به حالت عادی برگشته و می توانید غذاهای جامدی مانند برنج را مصرف کنید، باز هم به علت کاهش اشتهای شما با کاهش وزن همراه خواهید بود.

همین کاهش اشتها یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های عمل اسلیو معده می باشد و سبب شده‌ است که مقداری کاهش وزن در عمل اسلیو معده بیشتر از هر یک از عمل‌ های جراحی لاغری باشد.

در سطرهای بالا در رابطه با کاهش اشتها و حذف هورمون اشتها صحبت کردیم و لازم است، بدانید همین مورد سبب می شود، شما حتی بعد از گذشت سال های طولانی بعد از عمل لاغری، همچنان با کاهش اشتها همراه بوده و مجدد چاق نشوید. به‌ عبارتی دیگر کاهش اشتهای شما به طور تضمینی و مداوم بوده و سبب کاهش وزن تضمینی شما هم خواهد شد.

آیا می دانید روند کاهش وزن بعد از عمل جراحی اسلیو معده چگونه است؟
آیا می دانید روند کاهش وزن بعد از عمل جراحی اسلیو معده چگونه است؟

در دوران نقاهت بعد از عمل اسلیو معده کاهش وزن به چه صورتی است؟

در سطرهای بالا دانستیم که بعد از انجام عمل اسلیو معده باید رژیم غذایی ویژه ای را دنبال کنید. اگر بخواهیم در رابطه با این رژیم اطلاعات بیشتری به شما عزیزان ارائه دهیم، لازم است، بگوییم دقیقاً از لحظه‌ ای که شما از اتاق عمل خارج شده و به هوش می آیید، باید رژیم غذایی خاصی را دنبال کنید؛ به‌ این‌ ترتیب که فقط باید مایعات رقیق و بدون قند را بخورند و از خوردن هر نوع غذای جامدی به طور جدی پرهیز کنید.

داشتن همین رژیم غذایی سخت سبب کاهش وزن فراوان شما خواهد شد. نکته‌ ی لازم به ذکر دیگر این می باشد که معده فرد بیماری که تازه عمل اسلیو معده را انجام داده است، بسیار حساس بوده و دارای بخیه‌ های تازه ای می باشد؛ پس باید بدون آن که به معده خود فشار آورده آب یا نوشیدنی مورد نظر را میل کنید.

به عبارتی دیگر حتی اگر قرار است، یک لیوان آب میل کنید، باید آن را در چیزی حدود چهار یا پنج ساعت نوشیده و از سر کشیدن آب به یک‌ باره جداً پرهیز کنید، ، چرا که معده شما به‌ تازگی بخیه خورده و نباید هیچ نوع فشاری به آن وارد شود.

همان‌ طور که می‌ دانید رعایت کردن رژیم غذایی به این سختی جداً باعث کاهش وزن شما شده و در دوران نقاهت تا چیزی حدود یک ماه، بخش اعظمی از وزن اضافی خود را به یک‌ باره از دست خواهید داد.

به همین دلیل است که مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده بیشتر از هر یک از انواع عمل های لاغری بوده و حتی بعد از دوران نقاهت هم به دلیل کاهش اشتها شاهد کاهش وزن خواهید بود.

در دوران نقاهت بعد از عمل اسلیو معده کاهش وزن به چه صورتی است؟
در دوران نقاهت بعد از عمل اسلیو معده کاهش وزن به چه صورتی است؟

در رابطه با نکات قبل از عمل اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

در این بخش از مقاله قصد داریم شما را با نکات قبل از انجام عمل اسلیو معده آشنا کرده و در رابطه با آن اطلاعات مفیدی را به شما از آن ارائه دهیم. همان‌ طور که می‌ دانید مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده بیشتر از هر یک از عمل های لاغری بوده و به‌ همین دلیل باید بدانید، رعایت نکات قبل از عمل در نتیجه عمل شما بسیار مؤثر خواهد بود.

به طور مثال شما باید از مصرف هر نوع دارویی که دکترتان به شما می‌ گوید پرهیز کرده و با رعایت این موارد از خون‌ ریزی‌ های فراوان در حین عمل جراحی خود پیشگیری کنید.

عدم مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی الکلی

علاوه بر این عدم مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی الکلی بسیار لازم و ضروری است و این امر تا حدی مهم می باشد که قبل از انجام عمل اسلیو معده از شما تست گرفته شده که بدنتان پاک و عاری از هر نوع دخانیاتی باشد. علاوه بر این لازم به ذکر است که باید قبل از انجام عمل اسلیو معده رژیم غذایی خاصی را دنبال کنید تا بتوانید به ثبات وزنی خاصی برسید.

موارد ذکر شده آن‌ قدر مهم است که در تعیین نتیجه عمل شما تاثیر داشته و به عینه با آن رو به رو خواهید شد. به‌ همین دلیل توصیه می کنیم، رعایت تک تک آن‌ ها را جدی گرفته و از آن‌ ها غافل نشوید.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در سطرهای بالا لازم است، بدانید که قبل از عمل اسلیو معده باید آزمایش‌ های گوناگونی را انجام دهید. همین آزمایش ها به شما کمک می کند تا بتوانید عمل مناسبی را انجام داده و نحوه اجرای عمل را برای دکتر معالج خود مشخص کنید. لازم به ذکر است که هر فردی بدن خاص و ویژگی متفاوتی داشته و تمامی افراد دارای ویژگی‌ های یکسان نمی‌ باشند.

به همین دلیل پزشک معالج شما توسط آزمایش‌ هایی که انجام می‌ دهید متوجه ویژگی بدن شما خواهد شد و نحوه عمل را انتخاب می کند. به این شکل عمل شما به بهترین حالت ممکن اجرا شده و نتیجه دلخواه شما رقم خواهد خورد.

عدم مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی الکلی
عدم مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی الکلی

آیا می دانید رعایت نکات قبل از عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روی روند کاهش وزن بعد از انجام عمل دارد؟

در سطرهای بالاتر به طور کامل در رابطه با نکاتی که باید قبل از انجام عمل اسلیو معده رعایت کنید، بحث کردیم؛ اکنون قصد داریم بگوییم رعایت کردن این نکات چه مزایا و فوایدی دارد. در حالت کلی رعایت کردن تمامی نکات قبل از عمل اسلیو معده به شما کمک می کند تا وزن بیشتری را از دست داده و به نتیجه ی ایده الی برسید.

به عبارتی دیگر هر چقدر در رعایت نکات مهم قبل از عمل دقت بالاتری داشته باشید، مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده بیشتر خواهد بود.

به همین دلیل توصیه می کنیم، از مصرف هر نوع مواد مخدر و نوشیدنی الکلی پرهیز کنید. نکته لازم به ذکر دیگر این است که استفاده از نوشیدنی الکلی و مواد مخدر می تواند نتیجه ی عمل را تحت تاثیر قرار داده و سبب به وجود آمدن عوارض جبران ناپذیری شود.

رژیم غذایی خاص قبل از انجام عمل اسلیو معده

علاوه بر این داشتن رژیم غذایی خاص در قبل از انجام عمل اسلیو معده سبب می شود، وزن شما ثابت شده و در نتیجه عمل موفق تری خواهید داشت.

از طرفی لازم به ذکر است که رعایت هر یک از نکات مورد نظر در قبل از عمل اسلیو معده به شما عزیزان کمک می کند تا بتوانید وزن بیشتری از دست داده و در نتیجه زودتر به روال عادی زندگی خود برگردید. از دیگر مزیت های رعایت نکات قبل از عمل اسلیو معده می توان به این نکته اشاره کرد که بیماری های ناشی از چاقی شما بهبود یافته و در نتیجه به سلامت جسمانی خواهید رسید.

این در حالی است که علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در سطرهای بالا در صورتی که نکات قبل از عمل لاغری اسلیو معده را به طور کامل انجام دهید، قطعا روند کاهش وزن شما تضمینی بوده و تا مدت ها بعد از عمل هم شاهد کاهش وزن خواهید بود.

به همین دلیل توصیه می کنیم، حتما تمامی موارد ذکر شده در سطرهای بالا را رعایت کرده و از اهمیت آن ها غافل نشوید.

رژیم غذایی خاص قبل از انجام عمل اسلیو معده
رژیم غذایی خاص قبل از انجام عمل اسلیو معده

آیا با آزمایش هایی که قبل از انجام عمل اسلیو معده انجام می شود، آشنایی دارید؟

در این قسمت قصد داریم در رابطه با آزمایش های قبل از اسلیو معده بحث کنیم، دقت کنید که قبل از انجام عمل اسلیو معده هم مانند دیگر عمل های جراحی باید یک سری آزمایش های خاصی انجام شود تا پزشک معالج به خوبی با بدن شما و شرایط بدن شما آشنا شود، زیرا این آشنایی در ادامه اهمیت فراوانی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که یکی از مهم ترین آزمایش های انجام شده قبل از انجام عمل اسلیو معده، آزمایش خون می باشد، اگر شما قصد دارید، عمل اسلیو معده را انجام دهید، باید اطمینان حاصل کنید که به کم خونی مبتلا نیستید، از دیابت رنج نمی برید، عفونت خاصی در خون شما وجود ندارد و. . . که این موارد با آزامایش خون اثبات خواهد شد. پیشنهاد می کنیم از پست درمان قطعی دیابت در ایران دیدن کنید.

آزمایشی برای اطمینان از صحت عملکرد کلیه ها

آزمایشی برای اطمینان از صحت عملکرد کلیه ها هم از شخص گرفته می شود، لازم به ذکر است که در صورت داشتن مشکلات کلیوی نمی توانید عمل اسلیو معده را انجام دهید، علاوه بر این باید توجه داشته باشید که شما در صورت داشتن سابقه بیماری های خاص هم باید آزمایش های مربوط به آن را انجام دهید که به علت اختصاصی بودن این مورد، اشاره ای به آن نخواهیم کرد.

نکته بسیار مهمی که خانم های متقاضی انجام اسلیو معده باید به آن توجه داشته باشند، این است که در صورت باردار بودن، قادر به انجام عمل اسلیو معده نخواهند بود، زیرا خطر سقط جنین وجود دارد، بنابراین باید آزمایشی هم برای مطمئن شدن از عدم بارداری از خانم ها گرفته شود تا در ادامه برای آن ها مشکلی پیش نیاید.

دقت کنید که بعضی از آزمایش هایی که از شخص قبل از اسلیو معده گرفته می شود، آزمایش جسمی نیست، به عنوان مثال تست هایی از فرد متقاضی گرفته می شود تا اطمینان حاصل کنند که شخص برای لاغری و کاهش وزن مصمم است، زیرا در صورت مصمم نبودن، بعد از عمل جراحی اقدام به پرخوری می کند که این موضوع می تواند مشکل ساز شود.

آزمایشی برای اطمینان از صحت عملکرد کلیه ها
آزمایشی برای اطمینان از صحت عملکرد کلیه ها

در رابطه با نکات بعد از عمل اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

این که بعد از عمل جراحی اسلیو معده باید چه نکاتی را رعایت کنید، تاثیر بسیاری بر روی نتیجه نهایی دارد و از آن جایی که در عمل جراحی اسلیو معده نتیجه نهایی با مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده مشخص می شود، پس باید بگوییم که این نکات تاثیر به سزایی بر روی این میزان کاهش وزن خواهد داشت، البته مطالب تکمیلی در رابطه با این تاثیر را در ادامه شرح می دهیم و در این قسمت فقط نکات مهم را بیان خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که یک هفته بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده باید به طور مطلق استراحت کنید که این استراحت اهمیت بسیاری دارد، زیرا بعد از انجام عمل شما انرژی کافی برای انجام کارهای خود ندارید و علاوه بر آن معده شما به تازگی بخیه خورده است و تحرک باعث باز شدن این بخیه ها می شود، پس هیچ کار خاصی را انجام ندهید و یک هفته فقط استراحت کنید.

نباید اجسام سنگین را بلند کنید

نکته بعدی است که تا یک ماه باید رژیم غذایی خاصی را رعایت کنید، در ادامه این موضوع را توضیح می دهیم، اما باید بدانید که در این یک ماه نباید اجسام سنگینی را بلند کنید، یک جسم سنگین می تواند حتی یک دمبل باشد، پس طبیعی است که در این مدت ورزش هم نباید انجام دهید.

اما به شما توصیه می کنیم که در هفته دوم بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده پیاده روی های سبک، یعنی در مسافت کم و البته با سرعت پائین را در برنامه روزانه خود قرار دهید، لازم به ذکر است که این موضوع می تواند تاثیر به سزایی در کاهش درد، کاهش وزن و البته بهبود بخیه معده داشته باشد که موضوع بسیار مهمی است.

باید بدانید که در هفته دوم بعد از انجام اسلیو معده می توانید حمام کنید، اما قبل از آن به شما توصیه می کنیم که از حمام کردن اجتناب کنید،

اگر چه عمل جراحی اسلیو معده با تکنیک لاپاراسکوپی انجام می شود و در این تکنیک شاهد بخیه های بیرونی نیستیم (غیر از چند بخیه کوچک)، اما باز هم در هفته اول بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده به دلیل آن که باید استراحت مطلق داشته باشید، از حمام کردن خودداری کنید.

نباید اجسام سنگین را بلند کنید
نباید اجسام سنگین را بلند کنید

آیا می دانید رعایت نکات بعد از عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روی روند کاهش ورن بعد از انجام عمل دارد؟

یکی از مهم ترین سوال ها در رابطه با میزان کم شدن وزن در اسلیو معده این است که انجام نکات بعد از انجام اسلیو معده چه تاثیری بر روی این موضوع دارد؟ توجه داشته باشید که مهم ترین قسمت برای کاهش وزن بعد از عمل اسلیو معده دقیقا همان نکاتی است که بعد از انجام عمل جراحی رعایت می کنید.

تغذیه بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده نقش بسیار پر رنگی دارد که در ادامه آن را توضیح می دهیم، نکاتی که در قسمت قبل به آن اشاره کرده ایم هر یک تاثیر به سزایی بر روی این موضوع دارند.

انجام پیاده روی ها باعث می شود که شما در مدت زمان کمتری به بهبودی کامل دست پیدا کنید و در این صورت می توانید انجام ورزش را در برنامه روزانه خود قرار دهید و همانطور که می دانیم ورزش تاثیر بسیاری بر روی کاهش وزن دارد.

لازم به ذکر است که رعایت نکات بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده موجب می شود که شما درد کمتری را تحمل کنید و این موضوع سبب خواهد شد که زودتر بتوانید کارهای روزمره خود را انجام دهید و البته ماندن در تخت خواب و استراحت مطلق اگر از زمان خاصی بیشتر شود، باعث اضافه وزن (هر چند کم) هم می شود، پس با رعایت این نکات می توانید سریع تر دوره استراحت مطلق خود را به پایان برسانید.

آیا می دانید رعایت نکات بعد از عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روی روند کاهش ورن بعد از انجام عمل دارد؟
آیا می دانید رعایت نکات بعد از عمل اسلیو معده چه تاثیری بر روی روند کاهش ورن بعد از انجام عمل دارد؟

آیا می دانید تغذیه چه تاثیری در مقدار کاهش وزن بعد از عمل اسلیو معده دارد؟

مهم ترین عاملی که بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده باعث می شود، مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده، مقدار تقریبا بالایی باشد

همین رعایت رژیم غذایی بعد از انجام این عمل می باشد که باعث کاهش وزن بسیار زیادی می شود، توجه کنید که شخص بعد از انجام عمل حجم بالایی از معده خود را از دست داده و طبیعی است که نتواند مثل قبل غذا بخورد، یعنی اشتهای او به شدت کاهش پیدا می کند.

شخصی که عمل جراحی اسلیو معده را انجام می دهد، در هفته ابتدایی فقط می تواند مایعات را بنوشد و به هیچ عنوان قادر به غذا خوردن نیست، توجه کنید که در این هفته معده توانایی تحمل غذا را ندارد و در صورت غذا خوردن هم آن را پس می زند، پس به هیچ عنوان اقدام به غذا خوردن نکنید و تصور نکنید که تغذیه انرژی شما را برمی گرداند.

تصور کنید که شخصی در یک هفته فقط آب یا آب گوشت بنوشد، کاملا واضح و بدیهی است که این شخص بعد از این یک هفته وزن قابل قبولی را از دست می دهد، البته اگر شما عمل جراحی اسلیو معده را انجام نداده اید، این کار را امتحان نکنید، زیرا معده شما آمادگی ندارد و آسیب می بیند.

در هفته دوم شخص باز هم قادر به خوردن غذاهای مختلف نیست و فقط می تواند سبزیجات، میوه ها، آب میوه و هم چنان آب گوشت را در برنامه غذایی خود داشته باشد و باز هم با توجه به این مطالب به سادگی می توان نتیجه گرفت که چرا تغذیه در دوران نقاهت تاثیر مثبتی بر روی مقدار کم شدن وزن در عمل اسلیو معده دارد. در هفته سوم باز هم این محدودیت وجود دارد و در هفته چهارم اوضاع تغذیه عادی خواهد شد.

رعایت رژیم غذایی قبل از انجام عمل جراحی اسلیو معده چه تاثیری بر مقدار کاهش وزن بعد از عمل دارد؟

در این قسمت قصد داریم در رابطه با رعایت رژیم غذایی قبل از انجام عمل اسلیو معده بحث کنیم و به شما بگوییم که این رژیم چه تاثیری بر روی مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده دارد، در نخست توجه داشته باشید که رعایت رژیم غذایی قبل از انجام عمل جراحی اسلیو معده باعث تثبیت وزن می شود.

رعایت رژیم غذایی قبل از انجام عمل جراحی اسلیو معده چه تاثیری بر مقدار کاهش وزن بعد از عمل دارد؟
رعایت رژیم غذایی قبل از انجام عمل جراحی اسلیو معده چه تاثیری بر مقدار کاهش وزن بعد از عمل دارد؟

لازم به ذکر است که قبل از آن که نوبت به انجام اسلیو معده شما برسد، باید یک سری رژیم خاصی را رعایت کنید که باعث کاهش وزن و البته تثبیت وزن شما خواهد شد، بسیاری از افراد تصور می کنند که رعایت این رژیم ضرورت خاصی ندارد، زیرا بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده کاهش وزن بسیاری وجود دارد و دیگر نیازی به این کاهش وزن نیست، در صورتی که این تصور کاملا اشتباه می باشد.

اگر وزن شما قبل از آن که عمل جراحی اسلیو معده را انجام دهید، تثبیت نشود، بعد از آن که این عمل را انجام دادید، به جای آن که روند کاهش وزن داشته باشید، یا روند افزایش وزن خواهید داشت یا روند کاهش وزن شما بسیار کند خواهد بود که همین موضوع می تواند تاثیر های منفی بر روی نتیجه نهایی داشته باشد.

به شما توصیه می کنیم، همانطوری که رژیم غذایی بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده را جدی می دانید، رعایت این رژیم غذایی قبل از انجام عمل جراحی اسلیو معده را هم جدی بگیرید، زیرا همانطور که در مطالب بالا هم گفتیم، این رژیم اهمیت بسیار بالایی دارد و نباید از رعایت آن غافل شد.

آیا جلسه های مشاوره ای تاثیری بر روی مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده دارند؟

یکی از مهم ترین سوال هایی که در رابطه با مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده پیش می آید، این است که آیا جلسه های مشاوره ای که قبل از عمل جراحی اسلیو معده برگزار می شود، تاثیری بر روی این مقدار دارد، یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که بله، اما در ادامه این موضوع را شرح خواهیم داد.

آیا جلسه های مشاوره ای تاثیری بر روی مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده دارند؟
آیا جلسه های مشاوره ای تاثیری بر روی مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده دارند؟

به این نکته دقت کنید که در جلسه های مشاوره ای که قبل از عمل جراحی اسلیو معده تشکیل می شوند، مشاور یا مشاورهایی با شما صحبت می کنند، این صحبت کردن باعث می شود که شما به خوبی و به طور درست با روند کاهش وزن خود بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده آشنا شوید.

عدم آگاهی

به این نکته دقت کنید که در صورت عدم آگاهی، شما ممکن است که بعد از انجام اسلیو معده رژیم غذایی و روند کم شدن وزن خود را جدی نگیرید و همین موضوع سبب می شود که اشتباهات بسیاری را انجام دهید که هر یک از آن ها می تواند معایبی را برای شما به دنبال داشته باشد.

توجه کنید بعد از آن که عمل جراحی اسلیو معده را انجام دادید، حجم معده شما به شدت کاهش پیدا می کند، حال اگر هر مقدار که می خواهید مواد غذایی مختلف را مصرف کنید، باعث می شود که بخیه های معده شما باز شود، یعنی نه تنها روند کاهش وزن شما مثبت نخواهد بود، بلکه منفی هم می باشد.

این در حالی است که اگر جلسه های مشاوره ای قبل و بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده را به طور کامل بگذرانید، به خوبی متوجه خواهید شد که روند کاهش وزن به چه صورتی است و همین موضوع باعث می شود که آگاهی و اطلاعات بیشتر و دقیق تری داشته باشید و در نتیجه روند کاهش وزن برای شما بهتر پیش برود.

عدم آگاهی
عدم آگاهی

انتخاب پزشک چه تاثیری در روند کاهش وزن بعد از عمل اسلیو معده دارد؟

بسیاری از متقاضیان انجام عمل جراحی اسلیو معده این سوال را می پرسند که آیا انتخاب پزشک معالج تاثیری بر روی مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده دارد، یا خیر؟

در پاسخ به این دوستان باید بگوییم که شاید در ابتدا و با توجه به ظاهر قضیه به این نتیجه برسید که انتخاب پزشک تاثیری بر روی مقدار کاهش وزن بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده ندارد، در صورتی که چنین نیست و انتخاب یک پزشک هم تاثیر مستقیم و هم تاثیر غیر مستقیم دارد که در ادامه آن را توضیح می دهیم.

تاثیر مستقیم انتخاب پزشک آنجایی مشخص می شود که اگر عمل جراحی اسلیو معده به درستی انجام نشود، برای شخص عوارضی را به دنبال خواهد داشت، این در حالی است که عمل جراحی اسلیو معده به خودی خود نه تنها هیچ عوارض و معایبی ندارد، بلکه مزیت های فراوانی را هم خواهد داشت، پس انتخاب یک پزشک برای انجام عمل جراحی اسلیو معده اهمیت بالایی دارد.

تاثیر غیر مستقیم انتخاب پزشک

تاثیر غیر مستقیم انتخاب پزشک بر روی روند کاهش وزن را می توان از این دید بررسی کرد که اگر پزشک خوب و مناسبی را انتخاب کنید، به طور کامل شما را در جریان نکاتی که قبل و همچنین بعد از انجام جراحی اسلیو معده باید مراعات کنید، می گذارد، در مطالب بالا به تاثیر این نکات اشاره کرده ایم.

توجه داشته باشید که روند کاهش وزن بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده به دو مرحله تقسیم می شود، مرحله اول انجام خود عمل است که به مهارت پزشک نیاز دارد و در مرحله دوم نکات و رژیمی است که خود شخص رعایت می کند که باز هم این مورد را اگر پزشک برای شخص به خوبی توضیح دهد، این مرحله هم به طور موفقیت آمیز سپری خواهد شد.

تاثیر غیر مستقیم انتخاب پزشک
تاثیر غیر مستقیم انتخاب پزشک

آیا مرکز انجام انجام عمل جراحی اسلیو معده تاثیری بر روی روند کاهش وزن دارد؟

یکی دیگر از سوال هایی که در رابطه با روند کاهش وزن پیش می آید این است که آیا انتخاب مرکز هم تاثیری بر روی آن دارد، یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که انتخاب مرکزی که برای انجام عمل جراحی اسلیو معده در نظر دارید، تاثیر غیر مستقیمی بر روی میزان کم شدن وزن در عمل اسلیو معده دارد.

لازم به ذکر است که انتخاب یک مرکز برای انجام عمل جراحی اسلیو معده رابطه ای مستقیم با انتخاب پزشک دارد، در رابطه با تاثیر انتخاب پزشک هم در مطالب بالا به طور مفصل توضیحاتی را بیان کرده ایم، توجه داشته باشید که در یک مرکز خاص، تعداد مشخصی پزشک برای انجام عمل جراحی اسلیو معده حضور دارند و شما انتخاب های محدودی دارید، البته عکس این موضوع هم صادق می باشد.

یعنی شما اگر پزشک خاصی را برای انجام عمل جراحی اسلیو معده در نظر دارید، این پزشک در مرکز های خاص و محدودی عمل جراحی را انجام می دهد، پس باید توجه داشته باشید که انتخاب مرکز به واسطه انتخاب پزشک معالج بر روی میزان و روند کاهش وزن بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده تاثیر می گذارد.

آیا مرکز انجام انجام عمل جراحی اسلیو معده تاثیری بر روی روند کاهش وزن دارد؟
آیا مرکز انجام انجام عمل جراحی اسلیو معده تاثیری بر روی روند کاهش وزن دارد؟

در رابطه با هزینه های انجام عمل جراحی اسلیو معده چه اطلاعاتی دارید؟

در این قسمت قصد داریم در رابطه با هزینه انجام عمل جراحی اسلیو معده بحث کنیم و بگوییم که تحت تاثیر و متناسب با چه شرایطی تعیین می شود، لازم به ذکر است، به علت دخیل بودن شرایط خاصی در هزینه نهایی انجام عمل جراحی اسلیو معده قادر به بیان مبلغ و هزینه ای دقیق نیستیم، از این رو به بیان این علت ها و عوامل بسنده می کنیم.

ویژگی جسمی فردی

ویژگی جسمی فردی که قصد انجام عمل جراحی اسلیو معده دارد، مهم ترین و پر اهمیت ترین عامل در تعیین این هزینه و قیمت می باشد، این که شخص در حال حاضر و قبل از انجام عمل چه وزنی دارد، آیا از بیماری خاصی رنج می برد یا خیر علت های مهمی هستند که بر روی هزینه و قیمت انجام عمل جراحی اسلیو معده تاثیر می گذارند.

این که شما به عنوان متقاضی انجام عمل جراحی اسلیو معده چه مرکزی را برای انجام این عمل انتخاب کنید، هم تاثیر به سزایی بر روی هزینه دارد، همانطور که همه ما به خوبی اطلاع داریم، هزینه انجام یک عمل جراحی در بیمارستان های خصوصی بیشتر از بیمارستان های عمومی می باشد و در رابطه با انجام عمل جراحی اسلیو معده هم همین موضوع صادق است.

انتخاب پزشک هم تاثیری به سزایی در هزینه نهایی انجام عمل جراحی اسلیو معده دارد، اما اگر بخواهیم با شما صادق باشیم، باید بگوییم که انتخاب پزشک تاثیر غیر مستقیمی بر روی هزینه انجام عمل جراحی اسلیو معده دارد، در مطالب بالا رابطه بین پزشک و انتخاب مرکز را توضیح داده ایم و در این قسمت اشاره ای به آن نخواهیم کرد. هزینه داروها و مکمل هایی هم که بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده باید مصرف شود، به نوعی در این هزینه نهایی لحاظ خواهد شد.

ویژگی جسمی فردی
ویژگی جسمی فردی

در رابطه با هزینه های انجام عمل اسلیو معده و نحوه تقبل شرکت های بیمه چه اطلاعاتی دارید؟

سوال مهم دیگری که در رابطه با هزینه های انجام عمل جراحی اسلیو معده پیش می آید، این است که آیا شرکت های بیمه تکمیلی این هزینه ها را تقبل می کنند، یا خیر؟

پاسخ به این سوال نیاز به توضیحات مهمی دارد، در ابتدا دقت داشته باشید که جراحی اسلیو معده در حقیقت یک عمل زیبایی به حساب می آید و در اساسنامه شرکت بیمه های تکمیلی ذکر شده است که هزینه انجام عمل های زیبایی را تقبل نخواهند کرد.

این در حالی است که انجام عمل جراحی اسلیو معده به نوع دیگری هم دیده می شود، در مطالب بالا اطلاعات مهمی را در رابطه با عمل جراحی اسلیو معده بیان کرده ایم و با توجه به آن ها می توان به این نتیجه رسید که عمل جراحی اسلیو معده نه تنها برای زیبایی که برای درمان بیماری هم استفاده می شود.

پس با توجه به دو مورد می توان گفت که اگر برای شرکت های بیمه تکمیلی این مورد ثابت شود که شما به عنوان متقاضی انجام عمل جراحی اسلیو معده، هدفی درمانی دارید و صرفا برای کاهش وزن و زیبایی نمی خواهید که عمل جراحی اسلیو معده را انجام دهید، مبلغی از هزینه های درمانی را متقبل می شوند.

اثبات هدف خود به شرکت های بیمه ای

لازم به ذکر است که قبل از آن که عمل جراحی اسلیو معده انجام شود، باید برای اثبات هدف خود به شرکت های بیمه ای مراجعه کنید، زیرا این شرکت ها معاینه ها و مراحل خاص خود را دارند تا اطمینان حاصل کنند که شما با هدف های زیبایی نمی خواهید که عمل جراحی اسلیو معده را انجام دهید

البته نگران این معاینه ها و مراحل خاص نباشید، گذارندن این مراحل بسیار آسان است و نیازی نیست که کار خاصی را انجام دهید، فقط چند مرحله معاینه و جلسه های مشاوره ای به برنامه شما افزوده می شود.

اثبات هدف خود به شرکت های بیمه ای
اثبات هدف خود به شرکت های بیمه ای

آیا می دانید شرکت های بیمه ای چند درصد از هزینه های انجام عمل لاغری اسلیو معده را پرداخت می کنند؟

در این بخش از مقاله قصد داریم در رابطه با این موضوع بحث کنیم که هر یک از شرکت های بیمه ای چه میزان از هزینه های انجام عمل لاغری اسلیو معده را پرداخت خواهند کرد.

همان طور که می دانید عمل لاغری در گروه عمل های زیبایی قرار گرفته و اکثر شرکت های بیمه ای درصد بالایی از هزینه های آن را تقبل نخواهند کرد، البته این در حالی است که در مواردی خاص شرکت های بیمه ای درصد بالایی از هزینه ها را پرداخت خواهند کرد.

منظور از موارد خاص کسانی است که به دلیل اضافه وزن بیش از حد دچار بیماری های مانند دیابت، آپنه ی خواب، کلسترول بالا و. . . . شده باشند.

اگر شخصی دچار بیماری های ناشی از چاقی شده باشد، دیگر انجام عمل اسلیو معده صرفا به دلیل زیبایی نبوده و خاصیت درمانی هم دارد؛ به این ترتیب بعضی از شرکت های بیمه ای در این موارد استثنا قائل شده و در صد بالایی از هزینه های انجام عمل اسلیو معده را پرداخت خواهند کرد.

در این بخش از مقاله لازم به ذکر است که اکثر افراد چاق داری بیماری های ناشی از چاقی بوده و صرفا باید با انجام آزمایش لازم آن را به اثبات برسانند. علاوه بر این لازم به ذکر است که در صورتی که فرد چاق به دکترهای مشخص شده از طرف شرکت بیمه ای مورد نظر مراجعه کند، می تواند درصدی از هزینه ها را از بیمه دریافت کند.

انجام آزمایش های لازم

به عبارتی دیگر صرفا زمانی شرکت های بیمه ای عمل لاغری شما را به عنوان به عمل درمانی حساب می کنند و بخشی از هزینه های آن را پرداخت می کنند که شما به نزد پزشک های مشخص شده از طرف آن ها رفته و آزمایش های لازم را طبق دستور آن ها انجام دهید.

در حالت کلی اگر پزشک های مشخص شده از طرف شرکت های بیمه ای بیماری های ناشی از چاقی را برای شما تایید کند، شرکت های بیمه ای درصد بالایی از هزینه های عمل لاغری اسلیو معده شما را انجام خواهند داد.

در نهایت با توجه به مطالب گفته شده در بالا می توان به این نتیجه رسید که مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده به چه صورتی می باشد. در این مقاله سعی بر این داشتیم که مطالبی را بیان کنیم که می دانیم در روند کاهش وزن بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده تاثیر می گذارند و به طور کامل این عوامل را شرح دادیم.

در این مقاله به تاثیر انتخاب پزشک و همچنین انتخاب مرکزی مناسب برای انجام عمل جراحی اسلیو معده اشاره کردیم که به عنوان عوامل مهمی در رابطه با مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده تاثیر می گذارند، البته در مطالب بالا چگونگی این تاثیر را به طور کامل توضیح داده ایم و در این قسمت اشاره ای به آن نخواهیم کرد.

تاثیر رژیم های غذایی در مقدار کم شدن وزن

در ادامه این مقاله در رابطه با تاثیر رژیم های غذایی در مقدار کم شدن وزن در اسلیو معده مطالبی را بیان کردیم و گفتیم که رژیم غذایی قبل و بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده وجود دارد که هر یک از این رژیم ها تاثیر به سزایی بر روی روند کاهش وزن دارند که اگر چه در مطالب بالا این موراد به طور کامل توضیح داده ایم

اما باز هم باید در این قسمت به اهمیت رعایت این رژیم های غذایی قبل و بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده تاکید کنیم تا با اهمیت آن به خوبی آشنا شوید.

چه افرادی نمی توانند از داروی زیپمت برای درمان خود استفاده کنند، برای پاسخ به این سوال صفحه قرص زیپمت برای چیست را ببینید.

تاثیر رژیم های غذایی در مقدار کم شدن وزن
تاثیر رژیم های غذایی در مقدار کم شدن وزن

توجه داشته باشید که در این مقاله نکاتی را هم ذکر کردیم که بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده باید رعایت کنیم و گفتیم که رعایت این نکات هم چه تاثیری بر روی کاهش وزن بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده دارد و البته توضیحات مهمی را هم در رابطه با ورزش کردن بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده بیان کرده ایم.

تاثیر رژیم های غذایی در مقدار کم شدن وزن
تاثیر رژیم های غذایی در مقدار کم شدن وزن

توجه داشته باشید که هر کاری که پزشک معالج برای شما در نظر گرفته است، تاثیر به سزایی بر روی روند و مقدار کاهش وزن بعد از انجام عمل جراحی اسلیو معده دارد و شما به عنوان کسی که عمل جراحی اسلیو معده را انجام داده اید، به هیچ عنوان نباید نسبت به این نکات و موارد بی اعتنا باشید،

زیرا این بی اهمیتی می تواند برای شما عوارض و معایبی را داشته باشد، اگر چه که عمل جراحی اسلیو معده به خودی خود و به تنهایی عوارضی نخواهد داشت.

همان طور که می دانید این روزها به دلایل مختلفی افراد بی شماری دچار چاقی شده اند و با بیماری های ناشی از آن دست و پنجه نرم می کنند. از جمله ی علت های چاقی می توان به عدم تحرک کافی، رژیم غذایی نامناسب، استفاده از غذاهای آماده و نیمه آماده و. . . . . اشاره کرد.

از طرفی لازم به ذکر است که راه کارهای مختلفی مانند استفاده از رژیم غذایی و داشتن ورزش سخت برای کاهش وزن، زمان بر بوده و در مدت طولانی شاهد تغییرات مثبت خواهید بود.

به همین دلیل این روزها بیشتر از هر زمانی گرایش افراد به سمت عمل های لاغری اتفاق افتاده است. عمل های لاغری دارای انواع بی شماری می باشد که از جمله ی آن ها می توان به عمل اسلیو معده، عمل بای پس معده، عمل حلقه ی دور معده و. . . . اشاره کرد.

روند کاهش وزن بعد از عمل بای پس معده چگونه می باشد برای دانستن این روند پیشنهاد می کنیم پست روند کاهش وزن بعد از عمل بای پس معده را ببینید.

مقدار کاهش وزن در عمل اسلیو معده از دیگر عمل های لاغری بیشتر می باشد.

از این که این مقاله را مطالعه کردید، ممنونم و امیدوارم برای شما عزیزان مفید و کاربردی واقع شود.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر مهدی سلیمی

دکتر مهدی سلیمی، عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی (‌IFSO‌) هستند. همچنین ایشان متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراح چاقی و متابولیک می‌باشند که مهارت فراوانی در انواع جراحی‌های کاهش وزن به خصوص در جراحی اسلیو معده دارند.‌

نظرات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
با یک کلیک مشاوره بگیرید