لاغری جی فایو

در این مقاله، دستگاه لاغری جی فایو J Five  را مورد بررسی قرار خواهیم داد و از نحوه استفاده و مزایای آن را توضیح می دهیم.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان اولیه توسط پزشک متخصص با شماره زیر در تماس باشید.

📞  09120174510  📞

مقدمه

شاید تاکنون، خود شما یا اطرافیان خود، مشاهده کرده اید که چاقی چیست و تا چه اندازه ای می تواند بر سلامتی فرد، تاثیر بگذارد.

چاقی یک بیماری محسوب می شود و زمینه ساز بروز اضافه وزن و عدم تناسب اندام شده و در کنار آن، می تواند عارضه ها و بیماری های مختلف و گوناگونی را ایجاد نماید.

چنین افرادی که از اضافه وزن رنج می برند، دائما در فکر و دغدغه لاغری و کاهش وزن هستند و تلاش می کنند که بتوانند به وزن دلخواه خود دست پیدا کنند.

طبیعتا مبحث تناسب اندام و لاغری، از اهمیت زیادی برخوردار است و این که کدام روش لاغری و کاهش وزن، می تواند برای یک فرد مفیدتر باشد، بستگی به عوامل مختلفی مانند شرایط جسمی فرد، نوع چاقی، تشخیص پزشک و … خواهد داشت. خوشبختانه امروزه روش های مختلفی برای کاهش وزن و لاغری وجود دارد که هر کدام از آنها، می تواند مزیت های خاص خود را داشته باشد.

رژیم غذایی و ورزش، از اصولی ترین و اقدامات اولیه لاغری بوده و می تواند کمک کننده در تناسب اندام باشد. در کنار آن، روش های جدیدتر و نوینی وجود دارد که می تواند زمینه ساز لاغری در کنار رژیم غذایی و ورزش شود.

به عنوان مثال، لاغری جی فایو، می تواند شامل همین گزینه ها باشد. ما در این مقاله، قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی لاغری جی فایو و مزیت های استفاده از این دستگاه بپردازیم و نکاتی را ارائه نماییم. بنابراین، توصیه می شود که تا انتهای مقاله، همراه ما باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست عوارض دستگاه لاغری موضعی دیدن کنید.

لاغری جی فایو

همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد، چاقی یکی از رایج ترین بیماری ها محسوب می شود و بسیاری از افراد را درگیر خود می کند. کمتر کسی وجود دارد که چاقی را تجربه نکرده باشد و یا در اطرافیان خود، مشاهده نکرده باشد.

لاغری جی فایو
لاغری جی فایو

چاقی بر اثر عوامل مختلفی مانند سبک زندگی نادرست و یا بیماری های مختلف به وجود می آید و منجر به اضافه وزن و مشکلات دیگری خواهد شد. رایج ترین راه برای کاهش وزن، استفاده از رژیم غذایی و ورزش بوده و در کنار آن، روش هایی مانند جراحی چاقی و …، می تواند کمک کننده در این زمینه باشد.

اما به لطف تکنولوژی و علوم پزشکی، دستگاهی ساخته شده است که می تواند کاربرد زیادی در زمینه لاغری داشته باشد و آن هم، دستگاه لاغری جی فایو است.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که از رژیم غذایی و ورزش به کاهش وزن دلخواه خود نرسیده اید، می توانید از این دستگاه لاغری به خوبی استفاده کنید.

مزایای جراحی چاقی چیست؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک فوق کلیک نمایید.

استفاده از دستگاه لاغری جی فایو

به جای استفاده از روش های تهاجمی مانند جراحی، استفاده از جدیدترین دستگاه لاغری جی فایو، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای کاهش وزن در کنار سایر روش های درمانی چاقی، مانند رژیم غذایی و ورزش به کار برود. این دستگاه لاغری، می تواند در زمینه از بین بردن چربی و سلولیت ها، کمک زیادی کند.

حال مسئله ای که پیش خواهد آمد، این است که سلولیت چیست؟ سلولیت در واقع همان چربی های انباشته شده ناشی از چاقی است که می تواند به صورت گلوله شده یا برجستگی های کوچک روی پوست ایجاد شود و ظاهری نامناسب روی اندام ما ایجاد می کند.

اگر چه که رژیم غذایی و ورزش، می تواند در از بین بردن چربی ها مفید باشد، اما استفاده از دستگاه لاغری جی فایو، می تواند یک روش مکمل محسوب شود و لاغری سریع تری را ایجاد نموده و سلولیت های ایجاد شده را از بین ببرد.

خوشبختانه، عملکرد این دستگاه برای لاغری، کاملا به شکل طبیعی بوده و بر خلاف روش هایی مانند جراحی، از هیچ تهاجمی برخوردار نیست و هیچ گونه دوران نقاهتی نیز ندارد. ما در ادامه این مقاله، در خصوص عملکرد این دستگاه و روش استفاده از این دستگاه لاغری توضیح می دهیم و مسئله را به صورت دقیق، موشکافی خواهیم نمود.

لطفا از پست عمل دیابت در ایران دیدن کنید.

روش استفاده از دستگاه لاغری جی فایو

این دستگاه لاغری، حالت ماساژی دارد و می تواند به صورت مستقیم در از بین بردن چربی های موضعی بدن و سلولیت ها به کار برود و افرادی که از چاقی و انباشتگی چربی ها رنج می برند، می توانند از دستگاه لاغری جی فایو، نهایت بهره را ببرند. برای تاثیر طولانی مدت از این دستگاه، لازم است که فرد، حداقل یک بار در طول یک هفته، از دستگاه لاغری جی فایو استفاده کند.

روش استفاده از دستگاه لاغری جی فایو
روش استفاده از دستگاه لاغری جی فایو

به صورت معمول و کلی، افراد بعد از گذشت 4 الی 5 جلسه از استفاده از این دستگاه، می توانند تغییراتی را حس کنند و چربی های انباشته شده را از بین رفته مشاهده کنند. خاصیت اصلی این دستگاه، چربی سوزی و فرم دهی به بدن است و در نواحی مختلف بدن مانند ران و باسن و … می تواند به کار آید.

لازم به توضیح است که تاثیرات استفاده از این دستگاه، برای فردی متفاوت خواهد بود و ممکن است برای یک فرد، تعداد جلسات بیشتر یا تعداد جلسات کمتری در نظر گرفته شود.

شرایط جسمی و نوع چاقی و میزان انباشتگی چربی ها، مشخص کننده تعداد جلسات استفاده از دستگاه لاغری G5 است. این دستگاه، نیاز به یک اپراتور دارد که کار ماساژ را انجام دهد و همچنین استفاده از مشورت های متخصصین تغذیه، کمک کننده در این زمینه خواهد بود.

مزایای لاغری جی فایو چیست؟

استفاده از روش لاغری جی فایو و این دستگاه لاغری، می تواند مزیت های بسیار زیادی را به همراه خود داشته باشد. از جمله مهمترین این مزیت ها، می تواند به عدم وجود خطرات روش هایی مانند جراحی اشاره کرد. در این روش درمانی چاقی، فرد می تواند به راحتی، بعد از جلسه درمانی خود، به امور عادی خود بپردازد و نیازی به استراحت نخواهد داشت و دوره نقاهتی برای آن وجود ندارد.

مزایای لاغری جی فایو چیست؟
مزایای لاغری جی فایو چیست؟

از دیگر مزیت های مهم لاغری به وسیله دستگاه جی فایو، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک به افزایش سوخت و ساز بدن برای لاغری
  • شکسته شدن چربی های موضعی در بدن و از بین رفتن سلولیت های ایجاد شده ناشی از چربی های انباشته شده به خصوص در ناحیه ران و باسن
  • احیا شدن پوست از طریق کلاژن سازی و رسیدن اکسیژن و خون به بافت های پوستی
  • کمک به سم زدایی ناحیه ماساژ داده شده
  • کاهش انقباض عضلات و کمک به گردش حداکثری خون در ناحیه مورد نظر
  • روش درمانی مقرون به صرفه و مناسب
  • بدون هیچ عوارض و دوران نقاهت

میزان ماندگاری لاغری جی فایو

یکی از دغدغه ها و سوالاتی که ممکن است برای افراد به وجود آید، این است که میزان ماندگاری لاغری به وسیله دستگاه جی فایو چقدر است و چگونه است؟ در پاسخ به این سوال، باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت.

میزان ماندگاری لاغری جی فایو
میزان ماندگاری لاغری جی فایو

در حین انجام استفاده از این روش و همچنین بعد از آن، لازم است که از یک رژیم غذایی مناسب و همچنین فعالیت ورزشی برخوردار باشید و این امر، باید مستمر باشد و تحت نظر متخصص تغذیه، از یک رژیم غذایی مناسب استفاده کنید. این کار، باعث می شود که تاثیرات استفاده از دستگاه جی فایو، برای لاغری ادامه دار باشد.

از طرفی باید گفت که استفاده از روش لاغری به وسیله دستگاه جی فایو، دائمی نیست و بایستی تکرار جلسات درمانی صورت گیرد. همچنین، از دیگر عوامل مهم در میزان ماندگاری لاغری جی فایو، این است که این کار، توسط یک اپراتور مجرب و یک کلینیک بسیار معتبر انجام شود.

زیرا استفاده از یک دستگاه نامناسب و یا اپراتور مبتدی، می تواند اثرات کوتاه مدت داشته باشد و یا هیچ گونه اثر لاغری و چربی سوزی را مشاهده نکرد. بنابراین، افراد علاقه مند به استفاده از این روش، بایستی از یک کلینیک معتبر استفاده کنند و از نظرات پزشک خود استفاده نمایند.

بنابراین، می توانیم به این نتیجه مهم برسیم که تکرار جلسات برای استفاده از دستگاه لاغری جی فایو، همچنین استفاده از رژیم غذایی مناسب و اصولی و در کنار آن استفاده از ورزش و فعالیت های بدنی، می تواند میزان ماندگاری لاغری جی فایو را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد.

آیا لاغری با دستگاه جی فایو برگشت پذیر است؟

همان طور که در مبحث قبلی گفته شد، عوامل مختلفی در ماندگاری استفاده از روش لاغری جی فایو تاثیر دارد. تاثیرات دستگاه جی فایو، بر چربی های موضعی ایجاد شده، به مراتب کمتر بوده، اما دارای فواید بسیار زیادی است و به دلیل بدون عارضه بودن آن، جزو روش های محبوب از بین بردن سلولیت ها و چربی ها محسوب می شود.

آیا لاغری با دستگاه جی فایو برگشت پذیر است؟
آیا لاغری با دستگاه جی فایو برگشت پذیر است؟

ماساژوری بودن این روش و شکسته شدن چربی ها، شرایطی را فراهم می کند که هر فردی که از چاقی موضعی و چربی انباشته رنج می برد، از این روش در کنار رژیم غذایی و ورزش استفاده نماید.

از طرفی، این دستگاه با این که می تواند بر سوخت و ساز بدن تاثیر بگذارد، اما به دلیل عدم رعایت اصول تناسب اندامی، ممکن است در برخی مواقع برگشت پذیر باشد. برای عدم برگشت چربی ها، فرد بایستی از رژیم غذایی و ورزش استفاده کند؛ به صورت کلی، سبک زندگی درست و اصولی را طی کند تا تلاش او برای لاغری جی فایو، بی نتیجه نماند.

اقدمات مهم قبل و بعد از استفاده از لاغری جی فایو

از جمله مهمترین و کلیدی ترین اقداماتی که پیش از استفاده از لاغری با دستگاه جی فایو باید به آن توجه داشت، این است که باید به سوابق پزشکی، بیماری ها و داروهای استفاده شده را در اختیار پزشک متخصص خود قرار دهید تا پزشک بتواند بهترین تصمیم را برای استفاده از روش لاغری جی فایو، اتخاذ کند.

علاوه بر این، پیش از استفاده از این روش لاغری، لازم است در خصوص حساسیت ها و دردهایی که برای شما قابل تحمل است، اطمینان حاصل کنید و برای احتیاط، می توانید از کرم های بی حسی قبل از استفاده از این دستگاه استفاده نمایید.

همچنین استفاده از مایعات زیاد بعد از استفاده از این دستگاه و کمپرس یخ هم می تواند کمک کننده باشد. در این خصوص، توصیه می شود که با پزشک متخصص لاغری خود، مشورت های لازم را انجام دهید.

همچنین، رعایت نکات زیر، بسیار حائز اهمیت است:

  • انتخاب پزشک متخصص مناسب

یک پزشک ماهر و باتجربه قادر است که بهترین راهکار را برای استفاده از لاغری G5 ارائه دهد. توجه به رضایت بیماران قبلی، سوابق پزشکی متخصص و دیگر عوامل، می تواند کمک کننده در این زمینه باشد تا انتخابی درست در زمینه پزشک متخصص داشته باشیم.

  • انتخاب کلینیک مجهز و مناسب

بهداشتی بودن محیط مطب و پوشش پرسنل، درمان را به خصوص در شرایط انتخاب روش های جراحی، ایمن تر می کند.

یکی از موارد بسیار مهم در خصوص استفاده از دستگاه جی فایو این است که بهترین کلینیک و مجهزترین کلینیک را انتخاب کنیم. بهداشتی بودن مرکز درمانی و همچنین دقت به پاکیزه بودن مرکز و پرسنل آن، از دیگر نکات مهم در خصوص استفاده از این روش لاغری است.

انتخاب کلینیک مجهز و مناسب
انتخاب کلینیک مجهز و مناسب

نتیجه گیری

ما در این مقاله، به بررسی روش لاغری G5 پرداختیم. این روش لاغری توسط دستگاهی به نام دستگاه جی فایو انجام می شود. استفاده از این روش لاغری در کنار رژیم غذایی و ورزش، می تواند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد و جزو بدون عارضه ترین روش های درمانی محسوب می شود.

توصیه ما این است که حتما در صورت استفاده از این روش لاغری، از قبل با متخصص لاغری و تغذیه، مشورت های لازم را انجام دهید و در صورت دارا بودن شرایط، اقدام به استفاده از این روش درمانی نمایید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر مهدی سلیمی

دکتر مهدی سلیمی، عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی (‌IFSO‌) هستند. همچنین ایشان متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراح چاقی و متابولیک می‌باشند که مهارت فراوانی در انواع جراحی‌های کاهش وزن به خصوص در جراحی اسلیو معده دارند.‌

نظرات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
با یک کلیک مشاوره بگیرید