عمل اسلیو معده در سبزوار

با موضوع عمل اسلیو معده در سبزوار در خدمت شما هستیم.

در عمل اسلیو معده، بخش عمده ای از معده برش می خورد و از بدن خارج می شود و تنها حدود ۲۰ درصد از معده باقی می ماند که سبب لاغری و کاهش سایز خواهد شد.

در این مقاله، می خواهیم عمل اسلیو معده در سبزوار را مورد بررسی قرار بدهیم، به همین علت اگر در این شهر زندگی می کنید، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

عمل اسلیو معده، در سبزوار نیز انجام می گیرد و پزشکان مجربی در این شهر مشغول انجام وظیفه هستند.

همچنین این عمل حساس به نام اسلیو گاستروکتومی نیز معروف می باشد که به کمک آن، سایز معده تا حدود زیادی کوچک می شود و فرد جراحی شده نمی تواند مواد غذایی چندانی را به مصرف برساند؛ چرا که با محدودیت های گوناگونی روبرو خواهد بود.

به همین دلیل، انجام این جراحی به کمک جراح چاقی دکتر سلیمی می تواند سبب کم کردن وزن به صورت دائمی شود و افراد چاق را از مشکل اضافه وزن و چربی های بدن خلاص نماید. بجای عمل اسلیو معده در سبزوار، دکتر سلیمی که در تهران مشغول به فعالیتند و متخصص انواع جراحی های لاغری به شمار می آیند را انتخاب کنید.

پیشنهاد می کنیم از پست اقدامات قبل از بای پس معده دیدن کنید.

برای این که عمل اسلیو معده در سبزوار انجام بگیرد، چه آمادگی هایی قبل از عمل لازم است؟

برای این که عمل اسلیو معده در سبزوار را انجام بدهید، باید یک سری اقدامات پیش از جراحی را جدی بگیرید و همه آن ها را طبق نظر پزشکان انجام بدهید. این اقدامات عبارتند از:

برای این که عمل اسلیو معده در سبزوار انجام بگیرد، چه آمادگی هایی قبل از عمل لازم است؟
برای این که عمل اسلیو معده در سبزوار انجام بگیرد، چه آمادگی هایی قبل از عمل لازم است؟
  • آزمایش هایی که معمولا پیش از عمل اسلیو معده انجام می گیرند

پیش از هر گونه جراحی، در وهله اول بهترین جراح اسلیو معده از بیماران آزمایش هایی را درخواست می کنند تا به وسیله جواب آن ها بتوانند اطلاعات دقیقی درباره شرایط جسمی بیمار به دست بیاورند.

هنگامی که این آزمایش ها را انجام می دهید، مقدار آمادگی بدن شما برای جراحی تعیین می گردد و اوضاع سلامتی شما مورد بررسی دقیق پزشکان قرار می گیرد تا احتمال بروز عوارض عمل برای شما به صفر برسد و از خطرهای احتمالی در امان بمانید. مهم ترین این آزمایش ها عبارتند از:

  • آزمایش شمارش کامل سلول های خونی
  • پنل بیوشیمی
  • آزمایش ادرار
  • سونوگرافی کیسه صفرا

در این میان، از آزمایش پنل بیوشیمی به این دلیل استفاده می کنند تا بتوانند شرایط سلامتی عمومی بیماران را پیش از عمل به خوبی بسنجند و برای تحقق این امر، تقریبا ۲۰ ماده گوناگون را در داخل خون به شکل دقیق اندازه گیری می نمایند. سونوگرافی کیسه صفرا نیز در این عمل لازم است تا از نظر وجود سنگ در این نواحی به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد.

ضمنا احتمال این که آزمایش های دیگری را نیز از شما طلب کنند، وجود دارد که به شرح زیر می باشند:
  • تصویر برداری اشعه ایکس از قفسه سینه
  • آندوسکوپی
  • الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب
  • آزمایش عملکرد ریوی
  • اکوکاردیوگرافی
  • بررسی قلب و عروق یا مشاوره قلب
  • بررسی و مشاوره روانپزشکی
  • بررسی و آزمایش تنفس ریه
  • و در پایان، اوضاع خواب شما ارزیابی می گردد.

البته مشاوره های دیگری نیز قبل از عمل اسلیو معده در سبزوار وجود دارند که اگر پزشک صلاح بداند و اختلالی در این رابطه وجود داشته باشد، آن ها را نیز از افراد طلب می کند؛ همچون مشاوره غدد. در ضمن برای این که عمل اسلیو معده را انجام بدهید، می توانید از دکتر سلیمی کمک بگیرید.

  • اقدامات قبل از عمل اسلیو معده در سبزوار؛ یک ماه پیش از جراحی

▪︎ همه بیماران موظف هستند تا حدود یک ماه قبل از جراحی مصرف هر گونه داروهای هورمونی را کنار بگذارند مانند داروهای پیشگیری از بارداری. چنین اقداماتی باید طبق صلاحدید پزشک و تقریبا سه تا چهار هفته پیش از اسلیو انجام بگیرد؛ چرا که چنین داروهایی، احتمال لخته شدن خون و آمبولی ریه را به شدت بالا می برند.

▪︎ سیگار کشیدن و استفاده از دخانیات نیز نزدیک عمل ممنوع می باشد، پس باید حدود  ۴ تا ۶هفته قبل از جراحی آن ها را کنار بگذارید.

▪︎ استعمال دخانیات می تواند رگ های خونی شما را دچار انسداد کند و جلوی حرکت جریان خون را به طرف نواحی جراحی شده بگیرد. به همین سبب اگر شخصی همواره به سیگار کشیدن خود ادامه بدهد، در حقیقت طول دوره درمانی خود را بسیار بیشتر می نماید.

▪︎ نکروز بافت ها و نشتی از معده نیز می توانند با کشیدن سیگار اتفاق بیفتند. مصرف سیگار عوارض گسترده تری نیز دارد همچون: ایجاد مشکلات قلبی، عوارض بیهوشی، عفونت، زخم معده و …

▪︎ باید مصرف نوشیدنی های کافئین دار و الکلی را قبل از جراحی کنار بگذارید.

▪︎ انجام فعالیت ورزشی قبل از عمل باید شروع شود و به برنامه ی روزانه افراد مبدل گردد.

▪︎ کسانی که افزون بر چاقی، از اختلالات قلبی و مفصلی نیز رنج می کشند، می توانند نیم ساعت پیاده روی را جایگزین فعالیت های ورزشی سنگین کنند. اگر شما نیز BMI بالای عدد ۳۰ دارید، می توانید از کاندیداهای این جراحی به حساب بیایید.

  • اقدامات قبل از عمل اسلیو معده در سبزوار؛ همان روز جراحی

▪︎ هنگامی که روز جراحی فرا می رسد، باید تا ۸ ساعت قبل از عمل، از مصرف مایعات اجتناب نمایید.

▪︎ اگر در این مدت زمان 8 ساعته باید داروی مهمی را مصرف کنید، می توانید از پزشکان مربوطه کمک بگیرید و طبق نظر آن ها داروهای خود را به کمک یک عدد فنجان کوچک آب بخورید مثل داروهای: دیابت، فشار خون و ضد افسردگی

▪︎ پیش از عمل بهتر است مسواک بزنید، دوش کوتاهی بگیرید، اگر ناخن هایتان دارای لاک هستند، نسبت به پاک نمودن آن ها اقدام کنید و همه جواهرات خود را از بدن خود بیرون بیاورید. حتی استفاده از لنز نیز برای انجام عمل اسلیو معده در سبزوار ممنوع می باشد.

▪︎ اگر پس از انجام عمل اسلیو، به اجبار باید از سفر هوایی یا زمینی استفاده کنید، شایسته است جوراب های واریس بپوشید.

▪︎ فعالیت های ۴۵ دقیقه ای برای شما ضروری است، به ویژه تکان دادن پاها.

▪︎ در انتها بهتر است که در نهایت آرامش سمت اتاق عمل بروید و سعی کنید استرس را از خودتان دور نمایید.

▪︎ اگر جراح حاذق و باتجربه ای را مثل دکتر سلیمی برگزیده اید، پس به او اعتماد نمایید و نتیجه جراحی را به او واگذار کنید. ضمنا شما در حال مطالعه مقاله عمل اسلیو معده در سبزوار هستید.

اقدامات قبل از عمل اسلیو معده در سبزوار؛ همان روز جراحی
اقدامات قبل از عمل اسلیو معده در سبزوار؛ همان روز جراحی

عمل اسلیو معده در سبزوار به چه صورت انجام می گیرد؟

عمل اسلیو معده در سبزوار نیز نیاز به تجهیزات ویژه اتاق عمل دارد تا بتوان از این شیوه نوین لاغری، برای کاهش وزن بیماران بهره گرفت. در این جراحی معروف، معده بیماران را به دو بخش غیر مساوی تقسیم بندی می نمایند.

پس از برش معده، بخشی که بزرگ تر است را از بدن خارج می کنند که چیزی برابر با ۸۰ درصد از معده را تشکیل می دهد و تنها حدود ۲۰ درصد از آن باقی می ماند که به عنوان معده جدید افراد، با سایز بسیار کوچک شناخته می شود.

عمل اسلیو معده در سبزوار به چه صورت انجام می گیرد؟
عمل اسلیو معده در سبزوار به چه صورت انجام می گیرد؟

در ضمن این عمل را با بهره گرفتن از دستگاه لاپاراسکوپی به انجام می رسانند که باعث می شود عوارض چندانی در بیماران ایجاد نشود و دوران نقاهت کوتاه تری را تجربه نماید.

لطفا از پست بهترین دکتر اسلیو معده در یزد دیدن کنید.

شکل ظاهری معده جدید شباهت فراوانی به آستین پیدا می کند

همچنین زمانی که پزشکان، معده بیماران را تقسیم بندی کرده و بخیه زدن را به اتمام رساندند، شکل ظاهری معده جدید شباهت فراوانی به آستین پیدا می کند که عده ای نیز شکل آن را به میوه موز تشبیه می کنند.

اما این ظاهر اسلیوی مانند، باعث می شود که بیماران از حجم وعده های غذایی خود بکاهند و احساس سیری را زودتر از افراد عادی متوجه شوند.

همچنین بهتر است بدانید که عمل اسلیو معده در سبزوار تا حدود دو ساعت زمان می برد و بیمار باید چند ساعتی را نیز در اتاق ریکاوری سپری نماید که پزشکان بتوانند نظارت دقیقی را روی بیمار انجام بدهند.

مرخص شدن بیماران از کلینیک یا بیمارستان نیز به شرایط خودشان مربوط می شود که در حالت کلی حدود دو تا سه روز بستری آن ها زمان می برد. در ضمن برای انجام انواع جراحی های چاقی می توانید با دکتر سلیمی مشورت داشته باشید.

تفاوت عمل اسلیو معده در سبزوار با تهران در چیست؟

همه ما می دانیم که تهران پایتخت کشور محسوب می شود و پیشرفت های پزشکی فراوان تری را نسبت به شهرهای دیگر دارا می باشد؛

بنابراین از متخصصان و پزشکان جراح مجرب تری در زمینه عمل های چاقی و … برخوردار است. این متخصصان به تکنیک های روز دنیا و فناوری های در ارتباط با شیوه های لاغری و کم کردن وزن به طور کامل و دقیق واقف هستند.

به همین دلیل می توانند به بیماران خود این اطمینان خاطر را بدهند که افزون بر ارائه بهترین مراقبت ها، از نتایج عمل چاقی خود رضایت کافی خواهند داشت.

همچنین بیمارستان هایی که در تهران هستند، در مقایسه با سبزوار از امکانات پزشکی بالاتر و پیشرفته تری برخوردار هستند. در همین راستا، محیط راحت و مساعدتری را برای افراد جراحی شده یا متفاضی مهیا می نمایند.

به همین خاطر در این مقاله؛ ما دکتر سلیمی را به شما پیشنهاد می دهیم که تخصص فراوانی در این حوزه دارند و مطب ایشان واقع در شهر تهران می باشد.

بنابراین اگر به تهران نزدیک یا دور باشید، تفاوتی نمی کند؛ زیرا برای برخورداری از نتایج چشمگیر جراحی اسلیو و استفاده از امکانات بی نهایت بیمارستان های تهران، طی کردن مسیر نزدیک یا طولانی ارزش آن را دارد که به حفظ سلامتی شما نیز کمک قابل توجهی خواهد نمود.

دکتر سلیمی از بهترین دکتر بای پس معده در تهران است.

انجام جراحی های چاقی توسط دکتر مهدی سلیمی

همان طور که می دانید، دکتر سلیمی جزو جراحان نام آشنای کشور هستند و تا کنون عمل های موفقیت آمیز فراوانی را به نام خود به ثبت رسانده اند که این موضوع از آمار و ارقام رضایتمندی مراجعین ایشان کاملا مشهود و مشخص است؛ زیرا تخصص دکتر سلیمی در زمینه عمل های چاقی بر هیچ کس پوشیده نیست.

انجام جراحی های چاقی توسط دکتر مهدی سلیمی
انجام جراحی های چاقی توسط دکتر مهدی سلیمی

ایشان در رابطه با انجام عمل های چاقی همچون اسلیو معده، بای پس معده و زیر شاخه های آن ها از توانایی های ویژه ای برخوردار هستند و کسانی که دارای BMI بالای ۳۰ باشند، می توانند نسبت به انجام آن ها اقدامات لازم را انجام بدهند.

پس ما در این مقاله، انجام عمل چاقی توسط دکتر سلیمی را به شما پیشنهاد می دهیم.

سخن پایانی

در این مقاله، راجع به عمل اسلیو معده در سبزوار با شما صحبت کردیم، همچنین نحوه جراحی و اقدامات قبل از آن را نیز شرح دادیم؛

پس با وجود مطالبی که در این نوشتار عنوان شد، می توانید در تصمیم خود نسبت به انجام عمل چاقی مصمم تر شوید و برای رسیدن به تناسب اندام، سختی های راه را به جان بخرید.

سخن پایانی
سخن پایانی

البته دوران نقاهت عمل اسلیو کوتاه است، ولی در مقابل، کاهش وزن چشمگیری را برای افراد در پی دارد.

به گونه ای که افراد زیادی این جراحی را تجربه کرده اند و اکنون با وزنی مطلوب به زندگی روزمره خود مشغول می باشند. اگر شما نیز قصد انجام اسلیو معده را دارید، می توانید به مطب دکتر سلیمی در تهران مراجعه نمایید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر مهدی سلیمی

دکتر مهدی سلیمی، عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی (‌IFSO‌) هستند. همچنین ایشان متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراح چاقی و متابولیک می‌باشند که مهارت فراوانی در انواع جراحی‌های کاهش وزن به خصوص در جراحی اسلیو معده دارند.‌

نظرات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
با یک کلیک مشاوره بگیرید