داروی گیاهی لاغری قوی

ما در این مقاله، قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی انواع داروی گیاهی لاغری قوی بپردازیم. این مسئله از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است به آن توجه ویژه ای شود.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان اولیه توسط پزشک متخصص با شماره زیر در تماس باشید.

📞  09120174510  📞

مقدمه

یکی از مسائل بسیار مهم در خصوص سلامتی انسان، مصرف مواد غذایی مختلف است. همه ما از اهمیت سلامتی آگاه هستیم.

در واقع یکی از ارکان اصلی حفظ سلامتی، مصرف مواد غذایی مختلف است که می بایست از نظر ارزش غذایی، بسیار مناسب باشد.

بسیاری از افراد به دلایل گوناگونی ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند. از جمله این مشکلات می توان به اضافه وزن و چاقی اشاره کرد. اضافه وزن و چاقی جزو فراگیرترین مشکلات و عارضه ها در افراد است.

چاقی می تواند باعث بروز امراض و مشکلات مختلفی شود. به همین دلیل افرادی که دارای مشکل اضافه وزن هستند، بایستی اقدامی موثر در زمینه کاهش وزن خود انجام دهند.

داروی گیاهی لاغری قوی
داروی گیاهی لاغری قوی
روش های مختلفی برای رسیدن به کاهش وزن وجود دارد

روش های مختلفی برای رسیدن به کاهش وزن وجود دارد. یکی از این روش ها که برای افراد دارای اضافه وزن خفیف کاربرد دارد، استفاده از داروهای گیاهی است.

داروی گیاهی در راستای کاهش وزن می تواند مزیت های زیادی را به همراه خود داشته باشد و به همین دلیل است که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است.

نکته بسیار مهم برای افرادی که دارای شاخص توده بدنی بالایی هستند، این است که این افراد که از چاقی شدیدی برخوردار هستند، بایستی از روش های موثرتری برای کاهش وزن استفاده کنند.

بهترین روش برای چنین افرادی، روش جراحی چاقی است. ما در انتهای مقاله به بررسی کوتاه جراحی چاقی هم خواهیم پرداخت.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع داروهای گیاهی برای کاهش وزن و همچنین اطلاع از جراحی چاقی، با جناب آقای دکتر مهدی سلیمی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. دکتر سلیمی، معتبرترین متخصص انواع جراحی های لاغری محسوب می شوند.

پیشنهاد می کنیم از پست نوشیدنی چربی سوز قوی شکم و پهلو دیدن کنید.

داروی گیاهی لاغری قوی چگونه باعث کاهش وزن می‌شوند؟

به صورت کلی داروهای گیاهی برای کاهش وزن موثر، دارای ساز و کارهای مشخصی است. از جمله این ساز و کارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داروی گیاهی لاغری قوی چگونه باعث کاهش وزن می‌شوند؟
داروی گیاهی لاغری قوی چگونه باعث کاهش وزن می‌شوند؟

افزایش دهنده میزان ادرار که به دلیل دفع سریع مواد زائد و سمی از بدن است. همچنین برای بالا رفتن میزان فعالیت های عصبی و بدن هم کاربرد دارد. در واقع این اثر ادرار آور به دلیل وجود کافئین در برخی از داروهای گیاهی است.

افزایش میزان سروتونین در مغز که می تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن شود. برخی از داروهای گیاهی، خاصیت افزایش دهنده سروتونین در بدن را دارد و باعث می شود که بدن در حد نرمال وزنی خود باقی بماند.

افزایش میزان فیبر که باعث می شود سیستم گوارشی، حرکت بیشتری انجام دهد و مواد غذایی، در بدن باقی نماند و در نتیجه باعث می شود که مواد غذایی از حالت جذب، به حالت دفع سریع تبدیل شود.

لازم به گفتن است که استفاده از هر داروی گیاهی، باید طبق دستور و تجویز متخصص تغذیه باشد و نباید به صورت خودسرانه مصرف شود. زیرا مصرف خودسرانه آن می تواند عوارض جانبی زیادی را به همراه داشته باشد.

حال در ادامه مقاله، به بررسی انواع داروی گیاهی لاغری قوی می پردازیم. همچنین جناب آقای دکتر مهدی سلیمی می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص روش های کاهش وزن انجام دهد.

داروی گیاهی لاغری قوی

داروهای گیاهی مختلفی در زمینه لاغری و کاهش وزن وجود دارد که هر کدام از آنها می تواند خواص زیادی در خصوص لاغری و همچنین سلامتی بدن داشته باشد. ما در ادامه به بررسی مهمترین و بهترین انواع داروی گیاهی لاغری قوی می پردازیم و نکاتی را در خصوص هر کدام از آنها خواهیم گفت:

داروی گیاهی لاغری قوی
داروی گیاهی لاغری قوی

چای سبز

چای سبز را می توان به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین نوشیدنی ها در زمینه کاهش وزن و لاغری نامید. این نوشیدنی می تواند به عنوان یک داروی گیاهی مورد استفاده قرار گیرد.

از خواص مهم چای سبز می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی آن اشاره کرد که می تواند باعث افزایش سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری های مختلف از جمله چاقی باشد.

همچنین چای سبز باعث افزایش میزان سوخت و ساز بدن خواهد شد و همین مورد، موثر در چربی سوزی و کاهش وزن است. افرادی که چاقی و اضافه وزن به خصوص در ناحیه شکمی دارند، می توانند از خواص چای سبز در این خصوص استفاده کنند.

چای سبز قادر است منجر به کنترل سلول های بدن و چربی های بدن شود و در جلوگیری از بروز سرطان و تومورهای مختلف در بدن جلوگیری کند. چاقی یکی از عوامل اصلی بروز سرطان است.

چای سبز می تواند به عنوان یک داروی گیاهی لاغری قوی، برای کاهش وزن استفاده گردد و همچنین موثر در جلوگیری از بیماری سرطان خواهد شد. توصیه می شود که به صورت روزانه بین 2 الی 3 فنجان چای سبز مصرف شود و از خواص آن بهره مند شوید.

دمنوش زنجبیل

از دیگر داروهای گیاهی لاغری که می تواند تاثیر زیادی در روند کاهش وزن افراد داشته باشد، دمنوش زنجبیل است. زنجبیل دارای کالری بسیار کمی است که می تواند برای چربی سوزی و لاغری مورد استفاده قرار گیرد.

زنجبیل جزو گیاهان دارویی طبع گرم است. همچنین فیبر موجود در زنجبیل، باعث می شود که میزان سوخت و ساز و متابولیسم بدن، افزایش چشمگیری پیدا کند.

استفاده از زنجبیل، چه به صورت دمنوش لاغری و چه به صورت ادویه در غذاهای مختلف، می تواند در مدت زمان مختلف، باعث کاهش وزن و لاغری در افراد شود.

بنابراین اگر به دنبال لاغری و کاهش وزن هستید و در عین حال، قصد افزایش سیستم ایمنی بدنی خود را دارید، توصیه می شود از زنجبیل به عنوان یک داروی گیاهی لاغری قوی استفاده کنید.

دمنوش زنجبیل
دمنوش زنجبیل

همچنین جناب آقای دکتر مهدی سلیمی به عنوان یکی از بهترین متخصصین حوزه جراحی چاقی، می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

دارچین

دارچین یکی از انواع ادویه های پرکاربرد در زمینه لاغری و کاهش وزن محسوب می شود. در واقع دارچین یک طعم دهنده عالی برای انواع غذاها به حساب می آید. از خواص اصلی و مهم دارچین می توان به خاصیت چربی سوزی آن اشاره کرد.

دارچین قادر است که تمامی سموم بدن را به صورت کامل از بین ببرد. زیرا خاصیت ضد التهابی دارچین باعث پاکسازی بدن از سموم مختلف از جمله چربی های زائد بدن می شود.

از طرف دیگر، دارچین می تواند خاصیت درمانی داشته باشد. زیرا این ادویه پرخاصیت دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و می تواند باعث کاهش فشار خون و کاهش کلسترول خون شود. بنابراین می توان گفت که در سلامت قلب تاثیرگذار است.

همچنین دارچین دارای فیبر فراوان است که می تواند باعث افزایش سوخت و ساز بدن و دفع سریع تر غذا از بدن شود. استفاده از دارچین در کنار دیگر مواد غذایی می تواند به عنوان یک داروی گیاهی لاغری قوی به کار آید.

دارچین
دارچین

هل

هل به عنوان یک دانه بسیار خوشبو محسوب می شود. استفاده از هل می تواند به عنوان یک داروی موثر در راستای لاغری مورد استفاده قرار گیرد.

به خصوص افرادی که دارای چربی شکمی هستند، می تواند باعث شود که چربی ها از شکم خارج شوند و در نتیجه فرایند چربی سوزی سریع تری رخ خواهد داد. هل می تواند مانند دارچین، خاصیت کاهنده در زمینه فشار خون و کلسترول داشته باشد و در بهبود بیماری های قلبی تاثیرگذار است.

مصرف هل به صورت روزانه می تواند باعث کاهش میزان نفخ معده شود. از آنجایی که چاقی می تواند مشکلات گوارشی را به همراه خود آورد، هل علاوه بر خاصیت چربی سوزی و کاهش وزن، می تواند به بهبود وضعیت گوارشی کمک زیادی کند.

هل
هل

جنسینگ

یکی از بهترین و موثرترین داروی گیاهی لاغری قوی، جنسینگ است. جنسینگ می تواند باعث کاهش وزن  و لاغری در افراد دارای شاخص توده بدنی متوسط شود.

مطالعات زیادی روی خواص جنسینگ انجام شده است که این مطالعات نشان می دهد که مصرف جنسینگ در اندازه مشخص و طبق دستور متخصص تغذیه، می تواند باعث افزایش متابولیسم بدن و افزایش سوخت و ساز بدن شود. در نتیجه موثر در دفع چربی های زائد از بدن خواهد بود. همچنین جنسینگ قادر است باعث افزایش میزان انرژی شود.

دانه چیا

دانه چیا به عنوان یکی از مفیدترین انواع دانه ها به حساب می آید. دانه چیا نیز شباهت زیادی به تخم شربتی دارد که می تواند تاثیر زیادی در روند سلامتی بدن داشته باشد.

چیا دارای کالری بسیار پایینی بوده و در عین حال، از فیبر فراوان برخوردار است. دانه چیا خاصیت جذب کنندگی آب دارد که می تواند باعث کنترل آب بدن شود. از خواص و مواد معدنی موجود در چیا می توان به پروتئین، فسفر، کلسیم، ویتامین B3 و منیزیم اشاره کرد.

فیبر سرشار دانه چیا باعث می شود که فرد بعد از مصرف آن احساس سیری طولانی مدت نماید و باعث جلوگیری از پرخوری خواهد شد. همین مسئله باعث می شود که فرد بتواند چربی سوزی و کاهش وزن را تجربه کند.

گوارگام

شاید نام گیاه گوارگام، به گوش شما نخورده باشد. گوارگام را می توان یک داروی گیاهی لاغری نامید. این گیاه خاصیت زیادی در کاهش جذب چربی در بدن دارد و در عین حال می تواند باعث کنترل اشتها و گرسنگی گردد و در نتیجه موثر در فرایند چربی سوزی در بدن است.

تحقیقات زیادی در این زمینه در خصوص گوارگام انجام شده است که می توان به خاصیت ضد نفخ آن اشاره کرد که بهبود دهنده وضعیت گوارشی افراد است.

گیاه هودیا

گیاه هودیا یکی از گیاهان آفریقایی محسوب می شود که از دیرباز تا کنون، مورد توجه طب سنتی قرار گرفته است. ریشه و ساقه هودیا، فواید زیادی در زمینه رفع گرسنگی دارد و همچنین کنترل کننده تشنگی هم خواهد بود.

همین مسئله کاهش گرسنگی و کاهش اشتها، باعث شده است که هودیا به عنوان یک داروی گیاهی لاغری قوی محسوب شود.

البته توصیه می شود که در صورت مصرف این گیاه یا هر گیاه دارویی، حتما با متخصص تغذیه مشورت های لازم را انجام دهید تا بتوانید بر اساس شرایط جسمی خود، اقدام به مصرف داروی گیاهی نمایید.

زیره

از انواع ادویه های بسیار پرکاربرد در سبد غذایی، می توان به زیره اشاره کرد. زیره می تواند هم به صورت آسیاب شده و هم به صورت دانه های خشک مورد استفاده قرار گیرد.

زیره دارای خواص بسیار زیادی در زمینه سلامتی است که می تواند تاثیر زیادی در سلامت کلی بدن داشته باشد. از خواص مهم زیره، می توان به خاصیت چربی سوزی آن اشاره کرد.

بنابراین زیره می تواند به عنوان یک داروی گیاهی لاغری قوی مورد استفاده قرار گیرد. افرادی که به دنبال چربی سوزی و کاهش وزن هستند و همچنین قصد کنترل کلسترول خون خود را دارند، می توانند از زیره به عنوان یک گیاه پرخاصیت استفاده کنند.

زیره
زیره

دمنوش رزماری

از دیگر گیاهان بسیار پرخاصیت و پرکاربرد در زمینه لاغری و کاهش وزن، می توان به دمنوش رزماری اشاره کرد. این گیاه در نقاط مختلف ایران رشد می کند و مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه دمنوش رزماری، به عنوان یکی از نوشیدنی های قوی در زمینه لاغری و کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد. این دمنوش خاصیت ضد التهابی در بدن ایفا می کند و همچنین می تواند باعث افزایش سیستم ایمنی بدن در مقابل امراض مختلف شود.

در کنار این مسائل، این دمنوش می تواند مهار کننده آنزیم لیپاز باشد. این آنزیم نقشم مهمی در شکسته شدن مولکول های چربی دارد که می تواند باعث افزایش سرعت هضم غذا و دفع آن شود. بنابراین می توان از دمنوش رزماری به عنوان یکی از داروی گیاهی لاغری قوی نام برد.

پرتقال تلخ

پرتقال تلخ می تواند جزو گیاهان پرخاصیت قرار گیرد. در واقع این گیاه یک گیاه جهانی است که می توان در نقاط مختلف دنیا اعم از آسیا، آفریقا، آمریکا و حتی اروپا پیدا کرد.

پرتقال تلخ دارای پوستی است که بسیار مقوی و پرکاربرد است. در واقع پوست این میوه دارای سینفرین است که نوعی محرک محسوب می شود که می تواند باعث افزایش سطح کالری سوزی بدن گردد و در نتیجه در فرایند کاهش چربی های بدن و لاغری بسیار موثر است.

از پرتقال تلخ، به عنوان یک داروی گیاهی لاغری قوی می توان نام برد و حتی شرکت های دارویی زیادی در دنیا از پرتقال تلخ برای تولید داروهای شیمیایی لاغری استفاده می کنند.

دمنوش اسطوخودوس

از دیگر گیاهان بسیار پرخاصیت که می تواند در زمینه کاهش وزن مورد استفاده قرار گیرد، گیاه اسطوخودوس است. این گیاه می تواند خاصیت لاغر کنندگی و کاهش وزن داشته باشد.

دمنوش اسطوخودوس می تواند به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد و از خواص آن استفاده کرد. کاهش قند خون، کاهش فشار خون و کنترل خواب، از دیگر خواص این دمنوش است که می توان در کنار کاهش وزن، از آن استفاده کرد.

جالب است بدانید که این گیاه قادر است تمامی سموم وجود در روده ها را پاکسازی نماید و از جذب چربی های اشباع جلوگیری کند.

دمنوش یرباماته

شاید کمتر کسی، نام دمنوش یرباماته را شنیده باشد. این گیاه در واقع یکی از گیاهان موجود در آمریکای جنوبی است که می توان از آن برای کاهش وزن و لاغری استفاده کرد.

در واقع دمنوش یرباماته می تواند به عنوان یک داروی گیاهی لاغری قوی مورد استفاده قرار گیرد. این گیاه تحریک کننده کافئین است که می تواند علاوه بر کاهش وزن، باعث افزایش انرژی شود. بنابراین اگر این امکان را دارید، با مشورت پزشک، از این دمنوش پرخاصیت استفاده کنید.

کتون تمشک

موارد بالا از جمله مهمترین و پرکاربردترین انواع داروی گیاهی لاغری قوی است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اما افرادی که دارای شاخص توده بدنی بالایی هستند و از چاقی شدیدی برخوردار هستند، بایستی از روش های موثرتری در زمینه کاهش وزن استفاده کنند که جراحی چاقی تحت نظر دکتر سلیمی، جزو بهترین روش محسوب می شود.

به همین دلیل ما در ادامه مقاله به بررسی شاخص توده بدنی و جراحی چاقی خواهیم پرداخت. همچنین جناب آقای دکتر مهدی سلیمی به عنوان یکی از بهترین متخصصین حوزه جراحی چاقی، می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

کتون تمشک
کتون تمشک

شاخص توده بدنی چیست؟

همه ما از اهمیت چاقی و اضافه وزن آگاهی داریم. چاقی نوعی بیماری محسوب می شود که می تواند باعث بروز اضافه وزن و همچنین بروز امراض مختلف گردد. به همین دلیل باید در ابتدا متوجه شویم که آیا از چاقی و اضافه وزن رنج می بریم یا خیر. به همین دلیل لازم است در ابتدا متوجه شویم که از شاخص و معیاری برای نشان دادن وضعیت بدنی استفاده می شود.

شاخص توده بدنی در واقع همان شاخص اصلی نشاندهنده وضعیت بدنی فرد است و نشان خواهد داد که آیا فرد در محدوده وزنی لاغری قرار دارد، یا در حالت ایده آل و یا در حال چاقی.

شاخص توده بدنی چیست؟
شاخص توده بدنی چیست؟

همچنین شاخص توده بدنی می تواند به بررسی میزان دقیق چاقی بپردازد و کمک کننده در زمینه انتخاب بهترین روش درمانی خواهد بود. شاخص توده بدنی که به اختصار به آن BMI هم گفته می شود، از فرمول نسبت وزن به قد تشکیل می شود و هر فردی با محاسبه شاخص توده بدنی خود می تواند متوجه شود که در چه محدوده وزنی قرار دارد.

علاوه بر این، در شاخص توده بدنی، معیارها و بازه های عددی ثابتی در نظر گرفته شده است که هر فردی با محاسبه شاخص توده بدنی خود و مقایسه آن با این محدوده های عددی، دقیقا متوجه خواهد شد که وضعیت بدنی او در چه حالتی است.

ما در ادامه، به بررسی همین محدوده های عددی خواهیم پرداخت:

  • اگر فردی دارای شاخص توده بدنی زیر عدد 18.5 باشد، این موضوع نشان می دهد که فرد از لاغری شدیدی برخوردار است.
  • اگر فردی دارای شاخص توده بدنی در محدوده بین 18.5 تا 24.9 باشد، این موضوع نشاندهنده وضعیت ایده آل وزنی است.
  • اگر فردی دارای شاخص توده بدنی در محدوده بین 25 تا 29.9 باشد، یعنی فرد به چاقی خفیفی دچار شده و می تواند از داروی گیاهی لاغری قوی، برای کاهش وزن خود استفاده کند.
  • حال اگر فردی دارای شاخص توده بدنی در محدوده بین 30 تا 34.9 باشد، این موضوع نشاندهنده وضعیت چاقی رو به شدید است.
  • اگر فردی دارای شاخص توده بدنی بیشتر از عدد 35 باشد، این موضوع نشاندهنده وضعیت چاقی بسیار شدید است و لازم است از جراحی چاقی استفاده شود.

حال در ادامه مقاله داروی گیاهی لاغری قوی، به بررسی جراحی چاقی خواهیم پرداخت. همچنین جناب آقای دکتر مهدی سلیمی به عنوان یکی از بهترین متخصصین حوزه جراحی چاقی، می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص شاخص توده بدنی و جراحی چاقی انجام دهد.

جراحی چاقی چیست؟

جراحی چاقی را می توان به عنوان بهترین و موثرترین روش درمانی بیماری چاقی دانست. در واقع جراحی چاقی، یک روش جراحی مبتنی بر تجهیزات مدرن پزشکی است که می تواند منجر به تغییرات اساسی در سیستم گوارشی انسان شود.

این تغییرات باعث می شود که بدن به صورت خودکار، غذای کمتری مصرف کند و در نتیجه کالری کمتری دریافت کند. از طرفی جراحی چاقی می تواند بر میزان ترشح هورمون های مختلف بدن از جمله هورمون گرسنگی، تاثیر زیادی بگذارد و در نتیجه در کاهش وزن و چربی سوزی بسیار موثر است.

جراحی چاقی از یک روش مدرن به نام روش لاپاراسکوپی استفاده می کند که روشی کم عارضه و کم تهاجم است. به همین دلیل، جراحی چاقی یک روش کم عارضه و با کمترین جراحت است و روند دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد.

جراحی چاقی می تواند باعث این موضوع شود که فرد بتواند در کوتاه ترین زمان به کاهش وزن اصولی و دلخواه خود برسد. علاوه بر این، جراحی چاقی می تواند باعث درمان عارضه ها و بیماری های مختلف مرتبط با چاقی گردد.

جراحی چاقی دارای روش های مختلفی است که هر کدام از آنها می تواند مزیت های مربوط به خود را داشته باشد. ما در ادامه مقاله داروی گیاهی لاغری قوی، به بررسی کوتاه انواع جراحی چاقی خواهیم پرداخت:

جراحی اسلیو معده

جراحی اسلیو معده از روش های بسیار محبوب و پرکاربرد در جراحی چاقی است. در واقع این روش جراحی، بیشترین کاربرد را در بین پزشکان و عموم بیماران دارد.

در اسلیو معده، بیش از 80 درصد حجم معده از بدن بیمار خارج خواهد شد. کاهش حجم معده، منجر به کاهش مصرف مواد غذایی خواهد شد و در نتیجه بدن برای جبران کالری، اقدام به چربی سوز خواهد کرد و در نتیجه باعث می شود که فرد در کمترین زمان به کاهش وزن دلخواه خود برسد. جناب آقای دکتر مهدی سلیمی می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص عمل اسلیو معده انجام دهد.

عمل بای پس معده

از دیگر روش های جراحی چاقی، می توان به عمل بای پس معده اشاره کرد. در این جراحی، در ابتدا معده بیمار به دو بخش کوچک و بزرگ تقسیم می شود.

سپس بخش بزرگ معده از بدن بیمار حذف می شود. در مرحله بعد، تغییراتی در روده کوچک اعمال می شود. این تغییرات منجر به دفع سریع مواد غذایی از بدن می شود و فرایند جذب را کاهش می دهد.

در نهایت، قسمت تغییر یافته معده به قسمت تغییر یافته روده کوچک متصل خواهد شد. این جراحی باعث می شود که فرد در کمترین زمان به کاهش وزن دلخواه خود برسد.

بای پس با سوییچ اثنی عشری

عمل بای پس با سوییچ اثنی عشری، از روش های پیچیده جراحی چاقی است. این جراحی در واقع ترکیبی از عمل اسلیو معده و بای پس معده است. در ابتدای جراحی، معده بیمار بیش از 80 درصد حجم خود را از دست می دهد.

سپس تغییراتی در روده کوچک اعمال می شود. در نهایت کار، کیسه صفرا از بدن بیمار خارج می شود و باعث می شود که ترشح هورمون گرسنگی به حداقل خود برسد. این جراحی می تواند در کمترین زمان به کاهش وزن فرد منجر شود.

حلقه گذاری معده

از روش های کم کاربرد در جراحی چاقی، حلقه گذاری معده است. این جراحی صرفا به ایجاد حلقه در قسمت ابتدایی معده منجر خواهد شد. این روش جراحی می تواند همراه با عوارض باشد و به همین دلیل، کاربرد کمتری در جراحی چاقی دارد.

جناب آقای دکتر مهدی سلیمی به عنوان یکی از بهترین متخصصین حوزه جراحی چاقی، می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص انواع جراحی چاقی انجام دهد.

حلقه گذاری معده
حلقه گذاری معده

نتیجه گیری

ما در این مقاله، به بررسی یکی از موارد مهم در کاهش وزن و لاغری یعنی داروی گیاهی لاغری قوی پرداختیم. این روش درمانی لاغری، به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع روش های لاغری و کاهش وزن محسوب می شود.

ما در این مقاله، به بررسی مهمترین گیاهان دارویی در زمینه لاغری پرداختیم و نکاتی در خصوص آن ارائه کردیم.

این روش درمانی مختص افرادی است که از چاقی خفیف برخوردار هستند و اگر فردی دارای چاقی شدید باشد و شاخص توده بدنی بالایی داشته باشد، می بایست از روش های موثرتر برای کاهش وزن استفاده کند که جراحی چاقی، بهترین روش در این زمینه محسوب می شود. ما در انتهای مقاله، سعی کردیم به صورت خلاصه به بررسی شاخص توده بدنی و جراحی چاقی بپردازیم.

با این حال توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در خصوص انواع داروی گیاهی لاغری قوی و همچنین اطلاع از نحوه انجام انواع جراحی چاقی، با جناب آقای دکتر مهدی سلیمی به عنوان یکی از بهترین متخصصین حوزه جراحی چاقی، تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

جستجو کنید

آخرین مقالات

اشتراک گذاری

دکتر مهدی سلیمی

دکتر مهدی سلیمی، عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی (‌IFSO‌) هستند. همچنین ایشان متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاراسکوپی پیشرفته و جراح چاقی و متابولیک می‌باشند که مهارت فراوانی در انواع جراحی‌های کاهش وزن به خصوص در جراحی اسلیو معده دارند.‌

نظرات

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
با یک کلیک مشاوره بگیرید